komend weekend hoop ik een set kunststof plaatwerk op te halen voor montage op mijn BMW e36.
Nu heb ik uit betrouwbare bron dat er hier meer mensen zo'n BMW hebben en dus kunnen jullie me ongetwijfeld wel een paar tips en trucs geven voor de montage van het spul en dan met name de motorkap.
Dus hierbij de vragen:
* hoeveel pins ben je nodig voor één motorkap ?!
* waar kun je die het beste plaatsen !?
Verder zit ik nog eff te kijken welke ik het beste kan bestellen. De gewone hoodpin steekt namelijk boven de kap uit en ik weet niet of dat apk technisch wel oke is (vooral bij de neus van het voertuig twijfel ik daar wat aan). Je hebt ook van die sluitingen van Aerocatch. Zien er mooi uit en dan komt de pin in de motorkap te liggen onder een afdekplaat. Mooi maar wel een stukkie duurder. Tot slot zag ik bij Biesheuvel autosport een soort inbouwdelen waarbij de pin ook in je kap komt te liggen ipv erop. Da's stukken goedkoper en omdat ik een echte NL'er ben zit ik daar aan te denken.

Ben benieuwd naar ervaringen met dit soort bevestigingsmateriaal. Heb namelijk als hetgoed is ook nog een kofferdeksel en twee voorschermen. Voorschermen kunnen gewoon geschroefd worden en kofferdeksel is denk ik twee pin's bovenaan en twee veersystemen onderaan !?
Ben benieuwd.....