TomTom XXL weergave
- InjectTheVenom
TomTom XXL weergave
Is het mogelijk om deze weergave op je TomTom XXL te krijgen of is het alleen een mooi verkoopplaatje?

- Robin Hartog
Re: TomTom XXL weergave
Dat plaatje krijg je als je een afslag moet nemen met de nieuwste software. 

- Niels v D
Niet in Nederland..
- InjectTheVenom
Jammer, ik was in de veronderstelling dat je deze weergavestijl continu te zien zou krijgen.
Robin Hartog schreef:Dat plaatje krijg je als je een afslag moet nemen met de nieuwste software.
- Gijzer
Daar zul je idd voor in de US of A moeten zitten.Niels v D schreef:Niet in Nederland..

-
-
ITV, wat is je vraag? Ik snap dat jullie daar in Limbabwe wat moeite hebben met duidelijkheid, maar waar gaat het je om? Pijlweergave? Kleurtjes? Mijlen ipv km's? Of je een TomTom in USA kunt gebruiken? Wat wil je weten?
Die pijlweergave heeft m'n XL ook, kleurtjes zou ik niet weten, heb andere gekozen. Mijlen kan sowieso, en gebruik in USA moet je ff kaarten voor downloaden. Ik mis rechts in beeld wel een balk voor Live services.
Die pijlweergave heeft m'n XL ook, kleurtjes zou ik niet weten, heb andere gekozen. Mijlen kan sowieso, en gebruik in USA moet je ff kaarten voor downloaden. Ik mis rechts in beeld wel een balk voor Live services.
- jaydee
Ik snap dat breedbeeld niet. Ik zie liever de weg verder vooruit dan verder opzij. Als je het scherm nou zou kunnen kantelen (zoals Tomtom op de iPhone), dan had je er nog wat aan...
Als workaround heb ik de blauwe balk maar aan de zijkant gezet, maar dat is ook niet ideaal.
Als workaround heb ik de blauwe balk maar aan de zijkant gezet, maar dat is ook niet ideaal.
- Robin Hartog
Ik niet.steve smith schreef:Ik mis rechts in beeld wel een balk voor Live services.
- Joy
Deze bedoelt Steve:Robin Hartog schreef:Ik niet.steve smith schreef:Ik mis rechts in beeld wel een balk voor Live services.
Ik wist niet dat dit in een TomTom zat. Ideaal !
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Nou nog ff het spiegelbeeld fotosoepe 

-
:fy:

Balkje rechts met realtime fileinfo en eventuele vertragingstijd. Nauwkeurig genoeg om te zien of de binnen of buitenbaan van zowel de Periferique Parijs als Ring Utrecht vast staat, en gidst je er dus vrolijk omheen. Meest briljante toepassing van TomTom tot nu toe, en ook als App op de iPhone beschikbaar. Die werkt ook boven verwachting, en is prima voor binnenlands gebruik. Gebruik het nu een jaartje dagelijks en heb nog geen afwijking van meer dan 200m kunnen constateren. Bovenstaande foto is de oude kast, mijne is de nieuwe XL maar de HD-Traffic weergave in het scherm is vergelijkbaar.
Balkje rechts met realtime fileinfo en eventuele vertragingstijd. Nauwkeurig genoeg om te zien of de binnen of buitenbaan van zowel de Periferique Parijs als Ring Utrecht vast staat, en gidst je er dus vrolijk omheen. Meest briljante toepassing van TomTom tot nu toe, en ook als App op de iPhone beschikbaar. Die werkt ook boven verwachting, en is prima voor binnenlands gebruik. Gebruik het nu een jaartje dagelijks en heb nog geen afwijking van meer dan 200m kunnen constateren. Bovenstaande foto is de oude kast, mijne is de nieuwe XL maar de HD-Traffic weergave in het scherm is vergelijkbaar.
- InjectTheVenom
Valt niet via de TomTom site of ergens anders te downloaden zeker

Gijzer schreef:Daar zul je idd voor in de US of A moeten zitten.Niels v D schreef:Niet in Nederland..
- InjectTheVenom
Of je deze weergaveSTIJL ook continu (lees: bewegend net als bij de normale wegenkaart versie) in beeld kan krijgen i.p.v. alleen als je een afslag nadert Steefpeef 
Was getekend,
Voormalig Zuid Hollander

Was getekend,
Voormalig Zuid Hollander
steve smith schreef:ITV, wat is je vraag? Ik snap dat jullie daar in Limbabwe wat moeite hebben met duidelijkheid, maar waar gaat het je om? Pijlweergave? Kleurtjes? Mijlen ipv km's? Of je een TomTom in USA kunt gebruiken? Wat wil je weten?
- JP
Nee, alleen bij afslagen en knooppunten
- Joy
Het is een statisch plaatje dus je ziet jezelf er ook niet overheen bewegen. Op het moment dat de 3D view uit google maps bruikbaar is in een navigatiesysteem dan zou je hebben wat je wenst.
Vanaf 4:40 in dit filmpje leggen ze deze 'rijstrookhulp' uit.
Vanaf 4:40 in dit filmpje leggen ze deze 'rijstrookhulp' uit.
- Downforce Hans
Gelukkig.............een EX Zuid HollanderInjectTheVenom schreef:Of je deze weergaveSTIJL ook continu (lees: bewegend net als bij de normale wegenkaart versie) in beeld kan krijgen i.p.v. alleen als je een afslag nadert Steefpeef
Was getekend,
Voormalig Zuid Hollander
steve smith schreef:ITV, wat is je vraag? Ik snap dat jullie daar in Limbabwe wat moeite hebben met duidelijkheid, maar waar gaat het je om? Pijlweergave? Kleurtjes? Mijlen ipv km's? Of je een TomTom in USA kunt gebruiken? Wat wil je weten?

- InjectTheVenom
Hebbie spuit 11 ook weer hoor
....

Downforce Hans schreef:Gelukkig.............een EX Zuid HollanderInjectTheVenom schreef:Of je deze weergaveSTIJL ook continu (lees: bewegend net als bij de normale wegenkaart versie) in beeld kan krijgen i.p.v. alleen als je een afslag nadert Steefpeef
Was getekend,
Voormalig Zuid Hollander
Die pijlweergave heeft m'n XL ook, kleurtjes zou ik niet weten, heb andere gekozen. Mijlen kan sowieso, en gebruik in USA moet je ff kaarten voor downloaden. Ik mis rechts in beeld wel een balk voor Live services.![]()
- Macboy
Sorry maar ik moet echt aan dit draadje denken van mr Venom waar het ook volstrekt onduidelijk was wat ie nu bedoelde haha
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =amerikaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat hebben we hier toch om gelachen
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =amerikaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat hebben we hier toch om gelachen