Vandaag ff foto's geschoten........
Nog ff een paar fototjes van de Touring.....
ALs ik iets afschuwelijk vind is het wel de type aanduiding op de kont.Petrolhead Tom schreef:M5 sidevents doen het niet voor mij, 530D achterop zou hem afmaken. Maar zeker een mooie kar!
Dat is juist het mooie aan de velgen mooie diepe rand die afsteekt van het hart 8)Aerschtuner schreef:Maak de chromen rand op de wielen zwart en hij is af. Erg mooi apparaat zeg! :drinking:
Voor "wannabee m5"Arthur schreef:Waar staat ACSSSSS voor?
+1Downforce Hans schreef:Voor "wannabee m5"Arthur schreef:Waar staat ACSSSSS voor?
Achter zit 265 breed.Ravin ///M schreef:Wat voor maat heb je achter eigenlijk, erg dik hoor.
AC-Schnitzer misschien....Arthur schreef:Waar staat ACSSSSS voor?
Op de roosters en spiegels na is het nagenoeg het standaard M-pakket wat op 9 van de 10 tourings af fabriek zit.JurT schreef:Mooie dikke wagen, alleen jammer van het wannabee m5. Vind de velgen juist goed erop passen.
Yo Paul, alles goed? Auto staat al lager dan voorheen door middel van een m-tech set. Ga hem denk ik ook niet lager doen aangezien ik ook vaak porselein vervoer en dat weegt wel.....Paul schreef:Nice ouwe! voor het mooie kan ie nog 1.5 cm zakken..
Hoest met het monster, kan ie wat knap achterin zitten?