Even voorstellen Eschbee

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Eschbee
Auto: McLaren 570S, Mercedes C350e

Even voorstellen Eschbee

Bericht door Eschbee » 26 jan 2011, 22:53

Na een tijdje mee gelezen te hebben op dit forum, wordt het tijd mezelf ook maar even kort voor te stellen.
Ik ben 26 kom uit 's-Hertogenbosch en al mijn leven lang besmet met het auto virus.
Mijn auto leven is begonnen met een Ford Probe die opgevolgd werd door een Z3 1.9 en daarna een Mini Cooper S.
De Mini is inmiddels verdwenen en daar zijn 2 auto's voor in de plaats gekomen een Clio RS uit 2000 en een E36 328i uit '95
Afbeelding
Afbeelding

Ik blijf het forum volgen en misschien plaatst ik eens een reactie. Het staat sowieso op de planning dit jaar een trackday te gaan bezoeken, dus wellicht een van driving-fun.

Rupie

Re: Even voorstellen Eschbee

Bericht door Rupie » 27 jan 2011, 02:19

Kan me een slechtere combi voorstellen :wink: :thumbup: Welkom!

Zjeraaar

Bericht door Zjeraaar » 27 jan 2011, 13:31

Hey nog een Boschenaar! Een mooie combinatie zo als je het mij vraagt :thumbup:

De mini cooper S weggedaan? Ik overweeg serieus een S te gaan kopen, speciale rede waarom je de jouwe weggedaan hebt?

Marc R

Bericht door Marc R » 27 jan 2011, 13:35

Welkom ESBEE.

Eschbee

Bericht door Eschbee » 27 jan 2011, 22:16

Zjeraaar schreef:Hey nog een Boschenaar! Een mooie combinatie zo als je het mij vraagt :thumbup:

De mini cooper S weggedaan? Ik overweeg serieus een S te gaan kopen, speciale rede waarom je de jouwe weggedaan hebt?
De rede dat ik de Cooper S weg gedaan heb was puur financieel. Vandaar de Clio die enigzins vergelijkbaar is, maar voor een stuk lagere prijs. De BMW had ik samen met een vriend gekocht als vakantie auto en is eigenlijk gebleven, dus vandaar dat de Mini weg moest. De BMW staat nog te koop, dus die gaat hopelijk binnenkort ook.

De Mini beviel wel echt goed. Als ik het vergelijk met de Clio was het veel meer auto, het voelt echt als een klasse hogere auto. De motor was ook een stuk fijner. Die van de Clio moet je echt op zijn donder geven en dan is ie ook echt vlot, maar die mini leverde zijn vermogen veel makkelijk en was ook veel opzwepender. Met de Mini heb altijd de drang hard te rijden, met de Clio een stuk minder.
Ik kan een Cooper S dus zeker aanbevelen.

RJay

Bericht door RJay » 27 jan 2011, 23:02

Welkom op DF, leuke wagentjes zo hoor :)
Hok die 328 motor eens in een E30 :bag: :popcorn:

Hoe zit 't qua onderstel tussen de RS en de Cooper S?

Eschbee

Bericht door Eschbee » 28 jan 2011, 22:22

RJay schreef:
Hoe zit 't qua onderstel tussen de RS en de Cooper S?
Persoonlijk denk ik dat het onderstel van de clio beter is. De Clio is voorspelbaarder, waar de achterkant van de Mini behoorlijk licht is in snelle bochten, is de Clio wat stabieler en geeft meer vertrouwen. De Clio voelt ook een stuk lichter aan dan te Mini. De Mini had wel een veel beter stuur gevoel, veel directer en communicatiever.

Het zijn beide erg leuke gooi en smijt auto'tjes, voor het circuit zou ik de clio prefereren voor straat is de Mini de leukere auto.

Linds155

Bericht door Linds155 » 28 jan 2011, 23:34

welkom ! :D

Plaats reactie