Xenon op een VI GTI??
- Speedster007
Xenon op een VI GTI??
Vraagje.
Vandaag heeft een onverlaat mijn bumper en koplamp van m'n 6 goed geraakt op de parkeerplaats.. Net nieuw en dan dit...
Nu wil ik de schadeboer vragen of hij niet meteen de xenonkoplampen erin kan zetten.
Ik heb al xenon in de standaardkoplampen dat wel..
Past dat??
Werkt dan ook meteen de automatische hoogteverstelling?
Of onbegonnen werk??
oh ja.. ik heb een Golf GTI VI
Vandaag heeft een onverlaat mijn bumper en koplamp van m'n 6 goed geraakt op de parkeerplaats.. Net nieuw en dan dit...
Nu wil ik de schadeboer vragen of hij niet meteen de xenonkoplampen erin kan zetten.
Ik heb al xenon in de standaardkoplampen dat wel..
Past dat??
Werkt dan ook meteen de automatische hoogteverstelling?
Of onbegonnen werk??
oh ja.. ik heb een Golf GTI VI
- JP
Re: Xenon op een VI GTI??
Alles kan, maar wel tegen een hoge prijs.
Koplampen, aansturing, adapterkabels, automatische hoogteregeling, verplichte koplampsproeiers...etc....
Er zijn div. draadjes op internationale fora, die het wel gedaan hebben, kan nu (mobiel) helaas geen links posten.
De lampen alleen al kosten €900-1000,- mede vanwege de bochtenverlichting
Koplampen, aansturing, adapterkabels, automatische hoogteregeling, verplichte koplampsproeiers...etc....
Er zijn div. draadjes op internationale fora, die het wel gedaan hebben, kan nu (mobiel) helaas geen links posten.
- Speedster007
nJP schreef:Alles kan, maar wel tegen een hoge prijs.
Tja 1 koplamp krijg ik van de verzekering.
Sproeiers heb ik al.
Xenon ook, maar dan in de standaardbehuizing
Bochtenverlichting staat reeds aan in de VAGcom
Mocht iemand een draadje hebben; graag.. ik vind ze niet
- Niall
Deze heb je ook nodig: http://www.kufatec.de/shop/product_info ... -VI-6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Speedster007
Denk je?Niall schreef:Deze heb je ook nodig: http://www.kufatec.de/shop/product_info ... -VI-6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb immers al xenon van Pilot in de standaard koplampen zitten. Dus zonder de lens.
Zonder foutmelding van de VAGcom..
Zou de pilot xenon gewoon achter de lens passen?
- JP
Bochtenverlichting in de trant van, dat de koplampen meedraaien en niet dat de mistlampen aan gaan. Ook de automatische hoogteregeling móet kloppen.
- Speedster007
Aha.JP schreef:Bochtenverlichting in de trant van, dat de koplampen meedraaien en niet dat de mistlampen aan gaan. Ook de automatische hoogteregeling móet kloppen.
De vraag is of dat, dat noodzakelijk is..
Kunnen ze niet gewoon gemonteerd worden zonder auto hoogteregeling en meedraaien?
-
Golf 6? Dus op kenteken na 01-01-2007? Nee, gaat niet lukken...automatische hoogteregeling is verplicht.
Op de duitse ebay kun je de lampen geregeld scoren voor niet te veel.
Ennu..ik denk niet dat de verzekering mee betaald aan 1 xenon koplamp.
Op de duitse ebay kun je de lampen geregeld scoren voor niet te veel.
Ennu..ik denk niet dat de verzekering mee betaald aan 1 xenon koplamp.

- JP
2 xenonkoplampen heb ik nog, maar zonder aansturing en zonder lampen zelf. Vorige week toevallig mijn originele laten vervangen door de donkere van de "R"
Linkje ; http://www.golf-6.com/werkstatt/1255-or ... esten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje ; http://www.golf-6.com/werkstatt/1255-or ... esten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Speedster007
De schadeboer kan toch een xenon behuizing bestellen ipv een standaardbehuizing.
Zou de pilot set in de xenon behuizing passen?
Zijn de stekkers hetzelfde?
Enne JP wat vraag je voor de lampen??
Zou de pilot set in de xenon behuizing passen?
Zijn de stekkers hetzelfde?
Enne JP wat vraag je voor de lampen??
- Speedster007
PS Harrie geen enkel APK station test of je automatische hoogte verstelling werkt..
En hij heeft sproeiers..
En hij heeft sproeiers..
- JP
Voor €100,- ex. verzenden kun je ze hebben. Liggen mij in de weg.
Zijn alleen de lege koplampen;
http://i222.photobucket.com/albums/dd11 ... AG0043.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben wel de hele week onderweg (buitenland) snel verzenden zal moeilijk zijn
Zijn alleen de lege koplampen;
http://i222.photobucket.com/albums/dd11 ... AG0043.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben wel de hele week onderweg (buitenland) snel verzenden zal moeilijk zijn
-
Jawel hoor, er zijn erbij die daar wel naar kijken. je hebt gelijk dat het een uitzondering is.Speedster007 schreef:PS Harrie geen enkel APK station test of je automatische hoogte verstelling werkt..
En hij heeft sproeiers..
Ik gaf alleen maar aan dat het volgens de regels niet mag. Maar ja...we mogen ook maaar max 120 km/h

100 euro voor 2 koplampbehuizingen?..Lijkt mij dat die deal SNEL beklonken is toch.

- Sjoerd MP BMW
Heel irritant die mensen die achteraf xenon lampen in hun standaardbehuizing proppen!
Gewoon af-fabriek bestellen!
Sjoerd MP BMW schreef:Heel irritant die mensen die achteraf xenon lampen in hun standaardbehuizing proppen!
Ow dus jij koopt al je autos nieuw bij de dealer net zoals iedereen hier?

- Sjoerd MP BMW
Frustratie?Paul schreef:Ow dus jij koopt al je autos nieuw bij de dealer net zoals iedereen hier?

Als je een occasion koopt zonder xenon moet je er verder niet aan liggen rommelen, vind ik. Anderen hebben er last van.
Je kunt ook prima zoeken naar een auto met af-fabriek xenon! En schuifdak, stoelverwarming, aut. airco, standkackel etc etc...
- Ahmed
Of je kan een paar met een niet al te hoge Kelvin graad nemen en goed afstellen, dan heeft niemand er last van.
Sjoerd MP BMW schreef:Frustratie?Paul schreef:Ow dus jij koopt al je autos nieuw bij de dealer net zoals iedereen hier?![]()
Als je een occasion koopt zonder xenon moet je er verder niet aan liggen rommelen, vind ik. Anderen hebben er last van.
Je kunt ook prima zoeken naar een auto met af-fabriek xenon! En schuifdak, stoelverwarming, aut. airco, standkackel etc etc...
Wat kraam jij een onzin uit zeg, anderen hebben er last van? ja van cheapass 30 euro setjes die verkeerd afgesteld zijn in niet geschikte koplampen.
- Stefan Platteschor
Compleet origineel is prima in te bouwen hoor.