levertijden
- Leen
levertijden
vorige week voor een werknemer een nieuwe X3 besteld , levering zou ergens rond Mei zijn , nu blijkt dat hij pas geleverd wordt in September , Dealer gaat nog stennis maken bij BMW organisatie maar of dat helpt ? , mij maakt het overigens niet zo heel veel uit , maar kan me voorstellen dat 9 maanden voor de meeste natuurlijk nergens meer over gaat . Problemen schijnen bij alle X type modellen te zijn vanuit Spartanburg US.
-
Re: levertijden
Cancellen en jong gebruikt halen uit Dld........
9 maanden waar hebben we het over? in die tijd maken we een mens!
9 maanden waar hebben we het over? in die tijd maken we een mens!
- Leen
Inruil staat vast , dus het is meer een probleem voor de dealer zeg maar in dit geval .
-
Da's dan ook wel het enige voordeel,ik ging egh geen jaar wachten op een auto...
- Leen
Jezus Mark , ik krijg gelijk zin om te punniken als ik die avatar van je weer zie :banaan:
-
X3 2.0 diesel is hopeloos, andere motoren zitten qua levertijden ongeveer op Juni / Juli.
X5 / X6 zitten nu op Mei.
X5 / X6 zitten nu op Mei.
- Aerschtuner
9 maanden? Jeebus. De A3 Sportback zit op 6 maanden, weet ik toevallig en dat vond ik al bizar. Ik heb een 320d EDE die binnenkort besteld wordt. Hoe lang zou dat duren?
-
Acht tot tien weken.Aerschtuner schreef:9 maanden? Jeebus. De A3 Sportback zit op 6 maanden, weet ik toevallig en dat vond ik al bizar. Ik heb een 320d EDE die binnenkort besteld wordt. Hoe lang zou dat duren?
- duifjes.com
Voordeel: je huidige inruil staat idd vast dus goedkope meters!
Nadeel: je moet wachten
Als de levertijd met 25% over de afgesproken levertijd heen gaat mag je hem juridisch gezien kosteloos annuleren.
Als de levertijd met 25% over de afgesproken levertijd heen gaat mag je hem juridisch gezien kosteloos annuleren.
- dvh
Collega van me heeft zo'n Hyundai Xi35 ( ofzo ) gekocht, die wacht er nu bijna een jaar op ........... 

-
Thijs-v-d-H schreef:X5 / X6 zitten nu op Mei.
Ik dacht dat die niet meer zo goed verkochten Thijs. Is het weer een beetje aangetrokken met die dure hokken??
- Niall
Probleem is export naar China en India. Die markten zijn veel interessanter voor BMW, Mercedes enz. qua marge en winst. Wees blij dat ie niet rechts gestuurd is dat schijnt helemaal een ramp te zijn 

-
Goed om te wetenduifjes.com schreef:Voordeel: je huidige inruil staat idd vast dus goedkope meters!

-
Nederlandse markt hersteld zich weer een beetje, maar echte gang is wel er wel uit voor de X5.leonard schreef:Thijs-v-d-H schreef:X5 / X6 zitten nu op Mei.
Ik dacht dat die niet meer zo goed verkochten Thijs. Is het weer een beetje aangetrokken met die dure hokken??
eerste week Jan gingen er bij ons ±20 nieuwe F10/F11´s uit tegenover 4 X5en.
De nieuwe X3 verkoopt vooralsnog prima, word veel vreemd merk op ingeruild, en X3 en X5 (zowel oud als nieuw model)
Wereldwijd is het verhaal anders door o.a. China. Overall +8% voor de X6 en een krimp van 10% voor de X5.
Maar grootste probleem is Spartanburg zelf, die moeten dus naast (ongeveer) gelijke aantallen X5 en X6 nu ook nog de X3 doen ivp de Z4 voorheen.
Hopen dat het gouw allemaal wordt opgelost, en we niet weer het zelfde krijgen als met de introductie van de X5 in 2007, toen waren er ook klanten die een jaar hebben gewacht op hun auto.
-
nu toch in Mei gekomen ...........( eindsprintje in spartanburg 8) )
zit toch nog te dubben of ik al die zwarte randen in de carrosseriekleur laat spuiten ?

zit toch nog te dubben of ik al die zwarte randen in de carrosseriekleur laat spuiten ?
-
Moet je zelf weten!
Heb vorige week wel een zilvere gezien waar het gedaan was en vondt het lelijk. Auto oogt er nog veel massiever door!
(Leen onder Ron's account zeker?
)

(Leen onder Ron's account zeker?

- Leen
idd steve 8)
-
Gekke vraag en totaal offtopic: heb jij Dick's oude Recaro nog ergens staan? Heb lichtelijk bonje met de bestuurdersstoel van de SprinterLeen schreef:idd steve 8)

- Leen
die zit nu in de e34 525i , na eerst 8 jaar op zolder te hebben gestaan........
-
Leen schreef:die zit nu in de e34 525i , na eerst 8 jaar op zolder te hebben gestaan........

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Je gaat Rob (mex) aanmoedigensteve smith schreef:Gekke vraag en totaal offtopic: heb jij Dick's oude Recaro nog ergens staan? Heb lichtelijk bonje met de bestuurdersstoel van de SprinterLeen schreef:idd steve 8)Moet er over twee weken mee naar Alpe d'HuZes en zie het niet goedkomen met de std stoel!

-
Niet alleen Rob!G Kolkman schreef:Je gaat Rob (mex) aanmoedigensteve smith schreef:over twee weken mee naar Alpe d'HuZes? Sympathiek
.

http://www.sbpad6.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Goed bezig. Mijn schoonzus en haar familie doen ook mee, dus bekend met het evenement
.

-
Wij hebben in 2004/2005 14 maanden moeten wachten op een XC90
. Alle latere auto's waren er een stuk sneller, binnen 6 maanden.

- RobS
G Kolkman schreef:Je gaat Rob (mex) aanmoedigensteve smith schreef:Gekke vraag en totaal offtopic: heb jij Dick's oude Recaro nog ergens staan? Heb lichtelijk bonje met de bestuurdersstoel van de SprinterLeen schreef:idd steve 8)Moet er over twee weken mee naar Alpe d'HuZes en zie het niet goedkomen met de std stoel!
? Sympathiek
.

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... b-schouten" onclick="window.open(this.href);return false;