Wat zijn de do's en don'ts t.a.v. de X5 diesel? Automaatbak ken ik (been there done that met de 530d

Hey Steve,steve smith schreef:Heb ongeveer 2x 3.0d als chauffauto gereden, de ene tot 210k en de tweede van nieuw tot 180k. Absoluut probleemoos, de tweede zelfs storingsloos.
Vind zelf de comfortzetels een must, en de latere motor is wel heel veel fijner. En ze rijden op 17" balonnen het fijnst!
Eens, maar bij voorkeur vind ik iets wat in één keer voldoet aan mijn eisen anders kan ik weer direct aan het verbouwen... .. van comfort naar sportzetels, van hout naar titaal/zilveren sierlijsten, van 17" balonnen naar nette 18"ers, monteren van trekhaak etc.....B46 schreef:je kunt gerust kjken naar auto's met standaard interieuren, want zo'n sportset is gewoon achteraf te koop voor nette prijzen, zoals bijv. http://link.marktplaats.nl/401682776" onclick="window.open(this.href);return false;
maakt de zoektocht wellicht wat makkelijker...
Knop voor hoogte regeling ziy links van het stuur (bij de lichtschakelaar). Dit rijdt wel iets anders dan met alleen de luchtvering achter. Scheelt echt comfortsteve smith schreef:Luchtvering rondom heeft de knoppen op het dashboard....
.....volgens mij hebben de facelifts behalve de 218ps motor ook de ZF 6-traps automaat ter vervanging van de 5 traps GM
Zeldzaaam!Esco54 schreef:Wij krijgen mss een X5 3.0d Individual binnen van 2005 met amper 126.000km...nachtblau met walknappa leder, 19" individual velgen en maritieme uitrusting...
Als de M3 tegen dan verkocht is zou ik deze mss als vervanger overwegen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Marcelvv, matthyssie en 4 gasten