L.S.,
Even voor de beeldvorming, wat is een courante prijs voor een gebruikte cylinderkop van een M52B28? Er staat er een te koop op MP voor 300 Euro. Is dat de richting waarin je moet gaan denken of kan het goedkoper?
kosten gebruikte cylinderkop M52B28
- Niels v D
Re: kosten gebruikte cylinderkop M52B28
Denk er even over na dat er waarschijnlijk ook kosten voor vlakken e.d. bijkomen.. altijd even laten controleren bij een revisiebedrijf.
- Knot
Ga je een 2.8 kop op die slee proberen??
-
Nee, wil liefst helemaal opbouwen naar M52B28. Dit is kwa keuring in Belgie nog mogelijk, S50 mag mijn wagen de weg niet meer op en kan ik ook niet betalen.Knot schreef:Ga je een 2.8 kop op die slee proberen??
Ben nu gewoon beetje aan het oriënteren van wat er beschikbaar is. Zo heeft een bekende van mij een M52 beschikbaar maar die heeft al aardig wat km's gedraaid waardoor de kop niet helemaal vers meer is. Indien er dan zo'n ''nieuwere'' kop op kan heb je mss wel weer een mooi lopend blokje. Offenga is nu ook aan het bekijken wat er beschikbaar is, hoop over 2 weken meer te weten.
Feit is dat mijn M50 nu wel wat revisie kan gebruiken, kleppen blijven tikken en de ketting rammelt mij te veel. Die dingen oplossen inc. verse drijfstanglagers is een dure procedure. Dan geef ik liever meteen wat meer uit voor een M52. Win ik 20kg in de neus en krijg er leuk wat vermogen bij. Kijk maar hoe hard de 328i van Jorick loopt!
Dit zijn ook leuke ombouwprojecten: http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f01140.htm" onclick="window.open(this.href);return false;