Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een heuse Subaru Impreza! Een echte 1.8 GL Plus uit '94, zonder opzichtige spoilers, luchtinlaten, uitlaat en velgen

In 'Auto's algemeen' heb ik al het een en ander over de auto verteld, maar ik zal voortaan in dit topic verder gaan.
Ik heb de auto vandaag na het werk direct opgehaald, uiteraard moest ik wel nog ff een hapje eten, maar daarna het beestje maar eens even een blokje rondgestuurd

Rijdt lekker, geeft vertrouwen in z'n rijgedrag, hoewel ook de achterkant wel eens een stapje zet in de sneeuw

Helaas toch wat kleine mankementen gevonden, zoals de binnenverlichting die het niet doet. Ik ga er maar even vanuit dat het een kwestie is van een lampje vervangen, dat zoek ik morgen in het daglicht nog even uit. Ook doet de ruitensproeier het aan de voorkant niet. Het reservoir is 3/4 vol dus ik denk dat de leidinkjes of sproeierkopjes gescheurd/kapot/verstopt zijn, ook daar kijk ik morgen even naar. Dan is nog het klepje om de benzinedop te openen afgebroken en moet ik het met slechts een pinnetje stellen...
Gelukkig geen grote problemen en het belangrijkste is dat 'ie goed rijdt

Binnenkort zal ik even wat fotootjes schieten van het karretje en die uiteraard hier posten 8)
-------
Staat er inmiddels zo bij!