http://jalopnik.com/5684589/save-the-nurburgring" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/SaveTheRing" onclick="window.open(this.href);return false;
+1Knot schreef:Triest dat het allemaal zo loopt hoor. Als men ergens teveel verdient moeten er persé gekke dingen gebeuren. Hou de prijzen dan hetzelfde zodat er minder winst is. Meer lol voor de mensen en gebeuren er ook geen gekke dingen als opbouwen ringwerk etc....
Dat is helaas ook mijn ervaring.Dickh. schreef:2 weken geleden had ik een vergadering ter plekke van de Scuderia Hanseat. Zei vertelde ook al dat het vrijwel onmogelijk is om afspraken met de "nieuwe" GmbH te maken.
Hoe sneu voor beide heertjes ook, denk dat er meer mensen zo over denken.frankv schreef:al die andere onzin er omheen met het themapark doet me niets en heeft ook niet mijn interesse
Puntje erin..
--------------------------------------------------------------------------------
PUNTJE ERIN...PUNTJE ERUIT
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE GOED
PUNTJE ERIN....PUNTJE ERUIT
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE ALS DIE WEZEN MOET
PUNTJE ERIN...PUNTJE ERUIT
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE GOED
PUNTJE ERIN....PUNTJE ERUIT
JA ZO GAAT DIE GOED
JA ZO GAAT DIE ALS DIE WEZEN MOET
DIT IS EEN KUIS VERHAALTJE
GEEN WOORD IS ER IN MIS
IK ZING HET IN M'N TAALTJE UT NETSTE WAT ER IS
DIT IS EEN MELODIETJE, ZO BLANK ALS PEPERMUNT
GEWOON EEN AARDIG LIEDJE DAT'S VERDER DUS GEEN PUNT
Joop schreef:Ik zou zeggen: stickers eraf trekken en rondknallen (maar dat zal ook wel snel opvallen, aangezien de auto's al regelmatig gezien zijn op de Ring)...
...maar het blijft een triest gegeven, zeker voor een onderneming als die van Ron. En zo zullen meerdere slachtoffer worden van dit nieuwe wanbeleid.
Eigenlijk wel ja, net als een paar mnd of jaar netjes aan de verkeersregels houden als statement tegen het idiote boetebeleid hier in NL... maar dat gaat beide helaas niet lukken omdat er teveel mensen zijn die het niks uitmaakt of wel denken dat het vanzelf goed komt.PD power schreef:Zeer triest..................
Je wilt het niet, omdat we het te leuk vinden, maar je zou de NS eigenlijk een jaar compleet moeten negeren, wel nog een pizza of een schnitzel na binnen werken in de regio, om de kleine ondernemers wel te blijven ondersteunen.