Gerkee stelt voor Mazda 323F

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gerkee

Gerkee stelt voor Mazda 323F

Bericht door Gerkee » 13 dec 2010, 22:16

Hallo allemaal,

Mijn naam is Gerke en ben al een tijdje actief op dit forum en het leek me dan ook leuk en fatsoenlijk om mijzelf voor te stellen. Ik ben 20 jaar oud en ben al 2 jaar in het bezit van een groene mazda 323F uit 1996. Ik ben een enorm fan van BMW's en dan vooral de oudere types, de Bmw e30 m3 is mijn natte droom! Maar de andere ///M modellen mogen er ook wezen :lol: !

Maar ik hou ook erg van de japanners, heb daarom zelf een tijdloze 323F aangeschaft en die naar eigen zin gemaakt. Hieronder wat foto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien, rijdt de mazda op LPG. Dit omdat ik een student ben en niet zoveel geld om handen heb en genoeg kilometers maak om op LPG te rijden. Helaas gaat de LPG prijs omhoog en wordt het minder aantrekkelijk, maar zo is het eenmaal :(

Bedankt voor het kijken :D

RJay

Re: Gerkee stelt voor Mazda 323F

Bericht door RJay » 13 dec 2010, 22:49

Welkom op DF, en ja, ze zijn allemaal zo groen in den haag joh.... daarom wordt de schoonste algemeen beschikbare verbranding ook zwaar ontmoedigd met hoge wegenbelasting en stuff. :bag:

Leuke 323 tho, heb je er aan gedaan?

Gerkee

Bericht door Gerkee » 14 dec 2010, 16:13

Haha, daar heb je een punt.
Ik heb hem verlaagd 40/40 met Apex veren, een renault laguna lip geplaatst, MS design skirts geplaatst, GT sideskirts geplaatst en amber indicators van een Mazdaspeed model geplaatst. Voor de rest is ie erg praktisch bedoeld, als hij me maar van A naar B brengt. Alles wat aan het uiterlijk veranderd is en mooi gemaakt, is leuk meegenomen maar uiteindelijk gaat het erom dat ie me overal brengt en het liefst zo goedkoop mogelijk :P.

Voor de toekomst wil er graag nog wat grotere velgen onder, 5 spaaks en dan in gun metal of brons. Maar daar ligt de nadruk op toekomst.

Thom

Bericht door Thom » 16 dec 2010, 12:41

Auto staat er netjes bij Gerke! Inderdaad, tijdloos model.

Maar wat betreft je liefde voor BMW, je mag toch af en toe de cabrio van je pa wel pakken toch? :df:

Gerkee

Bericht door Gerkee » 16 dec 2010, 16:44

Thom schreef:Auto staat er netjes bij Gerke! Inderdaad, tijdloos model.

Maar wat betreft je liefde voor BMW, je mag toch af en toe de cabrio van je pa wel pakken toch? :df:
Hoe weet jij dat mijn pa een cabrio heeft haha? :D

Plaats reactie