Kasteel schreef:Hans, mooie aankoop, heb je echter wel proefgereden met bak/motorcombi?
Ehhh.. nee

de bak zal mij prima bevallen want die had ik ook in de Golf, kwa vermogen zal ik wel een klein beetje te kort komen.. maarja hier in de randstad is het toch een ramp om een door te rijden en anders hebben we idd de Lotus Exige nog 8) er gaat natuurlijk wel een chipje in, alleen ABT en nog een ander beweren 160pk te halen maar dat lukt hun niet ivm de lucht beperking van de turbo, Beek haalt max 140pk maar wel een stuk hoger koppel, dus volgend jaar even kijken of we de turbo kunnen aanpassen hij hoeft geen 200pk te hebben want deze A3 heeft toch geen sper..
Deze stond net in de showroom als voorraad auto dus vandaar kan ik lekker snel rijden. Oja vanwege de nieuwe co2 tax werd hij ook nog ruim €1400,- goedkoper.. de nieuwe milieu aanpak van de overheid heeft ook te pakken.. De Landrover Freelander wordt ruim €2500,- duurder vanwege die co2 tax en dan nog maar te zwijgen over de bijtelling over €60000,- ik ben er klaar mee, deze A3 is prima, lekker automaatje, goede navi (zolang hij erin blijft zitten) deze nieuwe kleur is supergaaf in het echie.