Harrie schreef:Niks mis met een witte GTI, maar 1 ding begrijp ik niet.
Je had ook een Alfa 1.4 170pk op je lijstje staan. Als directe concurrent van de GTI had je dan beter naar de QV kunnen kijken. Eerste vergelijkingstesten op internet geven de voorkeur aan de QV t.o.v. de GTI.
QV ook zeker bekeken. Ook een dealer een mail gestuurd mbt een zilveren QV. Helaas nooit een reactie ontvangen. De QV was net iets duurder dan de GTI die ik heb gekocht. Was alleen van mening dat ik vast en zeker meer kreeg voor mijn CC bij de dealer dan bij Alfa. Nu heb ik alleen de ervaring (zeer kort geleden) dat een vreemd merk OOK een heel mooi bod kan doen op een vreemd merk
170 pk was zeker een optie maar de QV was een mooiere optie geweest. Behalve de pk's vond ik die dubbele uitlaat ook super!!!
Mbt afschrijvingen.....................

In de afgelopen jaren idd heel veel geld weggegooid........
MAAR natuurlijk denk ik daar wel eens over na...... maar gewoon niet te lang
Afschrijving van de CC is idd ong +10.000 euro in ong 16 maanden. HEEL VEEL GELD!
Maar als je een nieuwe motor en/of auto koopt weet je gewoon dat het heel veel geld kost als je een auto/motor snel weer verkoopt.
Na mijn ST was ik er ook helemaal klaar mee. Ben toen overstapt naar een motor. In een dik jaar overgestapt van een CB1000Ra naar een blauwe TIGER en vervolgens naar een TIGER SE. (en ja die heb ik nog

)
Mijn vrouw is altijd blij dat zij nog mag blijven
Het is nu eenmaal een hele dure maar wel leuke en mooie hobby. Ik ben ook van mening dat de 2e eigenaar van mijn auto's / motor de GROTE winnaar is.
Ik werk voor mijn centen, ik rook en drink niet MAAR ben gek op mooie auto's en/of motor.
Buiten de afschrijving op de CC heb ik nu voor weinig geld meer een mooie GTI!!
Ik heb nu een super mooie TIGER SE en een GTI. Wat kan ik nog meer wensen :!:
Maar wanneer de GTI verkocht wordt............ We zullen zien. 8)
De wensen voor de GTI zijn er al:
-LED verlichting achter. Of standaard of die van de R
-misschien 19 inch.