Gezocht: Peugeot 106 Rallye Ph.2
- ErikMartijn
Gezocht: Peugeot 106 Rallye Ph.2
Ik heb eindelijk besloten mijn eerste auto te kopen, het moet een 106 rallye phase 2 worden.
Ik was al bezig met een rallye op marktplaats, maar doordat de verkoper niet meer reageert moet ik dus maar op zoek naar een andere...
Waar de auto aan moet voldoen:
-Max. 150.000 km.
-Goede staat van onderhoud
-liefst zo origineel mogelijk, geen kofferruimte vol speakers, gaten in de hoedenplank of belachelijke velgen en bodykits dus....
-Max. € 3000,-
Ik was al bezig met een rallye op marktplaats, maar doordat de verkoper niet meer reageert moet ik dus maar op zoek naar een andere...
Waar de auto aan moet voldoen:
-Max. 150.000 km.
-Goede staat van onderhoud
-liefst zo origineel mogelijk, geen kofferruimte vol speakers, gaten in de hoedenplank of belachelijke velgen en bodykits dus....
-Max. € 3000,-
- Gijs Evo
Re: Gezocht: Peugeot 106 Rallye Ph.2
Even op het forum kijken van http://www.rallye.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je er gelijk een kooi enz bij kopen 

- ErikMartijn
Daar heb ik me ook al aangemeld ja, staan wel een paar op incl. die van degene die dus niet reageert...
En een hele mooie bij Patrick Strijker, maar die is net iets boven budget.

- Gijs Evo
Dat is zeker een mooie, en over die paar honderd moet hij niet zo moeilijk doen 

- ErikMartijn
Dit vindt hij daarvanGijs Evo schreef:Dat is zeker een mooie, en over die paar honderd moet hij niet zo moeilijk doen

kom niet aan van voor 3000 haal ik hem op want daar zit ik niet op te wachten..
-
Met patrick valt wel wat te onderhandelen.ErikMartijn schreef:Daar heb ik me ook al aangemeld ja, staan wel een paar op incl. die van degene die dus niet reageert...
3k cash mee en je heb 'm

Welcome @ rallye world....... Eens zo'n ding heel vaak zo'n ding...
Houd ook wat achter voor onderhoud..

Oftewel: Gewoon 3k bieden......

Succes

- ErikMartijn
Kreeg net een mailtje van de verkoper van de Rallye waar ik eerst dus niks van hoorde...
Hij heeft de auto speciaal gepoetst, en ik ga er donderdag heen voor een proefrit.
Hij heeft de auto speciaal gepoetst, en ik ga er donderdag heen voor een proefrit.

- Gijs Evo
Dat is ook een mooie 8)
Als die nou nog lekker rijd en motorisch goed is heb een een wagentje met veel Driving Fun
Er staat op EM anders ook nog een 106 GTI 1.6 16v te koop voor vraagprijs €3750,-
Net een beurt en APK gehad.

Uploaded with ImageShack.us
Als die nou nog lekker rijd en motorisch goed is heb een een wagentje met veel Driving Fun

Er staat op EM anders ook nog een 106 GTI 1.6 16v te koop voor vraagprijs €3750,-
Net een beurt en APK gehad.
Uploaded with ImageShack.us
- ErikMartijn
Ja, ik vind een Rallye nou eenmaal mooier dan een GTI, ondanks het gebrek aan power voor zover daar sprake van is want meer dan 100 pk op een klein 106'je zonder enige vorm van luxe is nog steeds niet behelpen wat mij betreft. 
Deze Rallye bedoel ik trouwens:

Maar hij wordt gelukkig afgeleverd met de originele witte steelies en hij heeft maar 107.000 km gelopen en net een hele berg onderhoud gehad.

Deze Rallye bedoel ik trouwens:
Maar hij wordt gelukkig afgeleverd met de originele witte steelies en hij heeft maar 107.000 km gelopen en net een hele berg onderhoud gehad.

-
Oude kentekenbroertje van mij Ex rallye!!!
PV-JJ-71

Shot at 2007-05-08
PV-JJ-71
Shot at 2007-05-08
- ErikMartijn
Heel mooi Erik! Heb jij nu trouwens ook nog een Rallye? Of ben je helemaal op RWD overgestapt...
Heeft iemand trouwens nog tips voor punten waar ik op moet letten bij de bezichtiging/proefrit? Daar heb ik niet veel ervaring mee namelijk.
Heeft iemand trouwens nog tips voor punten waar ik op moet letten bij de bezichtiging/proefrit? Daar heb ik niet veel ervaring mee namelijk.
-
- Auto: M3P, 130i
olieverbruik, zwetende kop, tikkende kleppen, stationair toerental, krakende achteras
-
Ion, ben je er nu alweer uit?indobesar schreef:olieverbruik, zwetende kop, tikkende kleppen, stationair toerental, krakende achteras
Tikkende kleppen is part of the game.

Indeed, scheve achteras (kraken) en stationair toerental...... Olieverbruik ook wel wat.
Roest RA in de kofferbak, en als ie voor schade heeft gehad achter de koplampen..... (Zeischerm krijgen ze nooit recht daar.)
Ik rij ook geen RWD meer, Erik.... Ik rij nu een goeikope 206; Huis gekocht.
-
Idd die bij Strijker is erg mooi, als je goed zoekt kom je nog wel mooie exemplaren tegen ook voor 3k;)
hij vraagt 3650,- geloof ik, en de marge's zijn vaak niet heel erg hoog op die kleine auto's vandaar dat die hem ook niet voor 3k weg doet, bij particulieren gaat dat vaak makkelijker
even goed op letten op stappenmotor, en op de scheve achteras, olieverbruik, koppeling, roest zou ik ook op letten.
Ik weet niet of je deze al gezien hebt:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 106+rallye" onclick="window.open(this.href);return false;
Leek me ook wel een nette en steelies zijn er nog zat te koop
hij vraagt 3650,- geloof ik, en de marge's zijn vaak niet heel erg hoog op die kleine auto's vandaar dat die hem ook niet voor 3k weg doet, bij particulieren gaat dat vaak makkelijker

even goed op letten op stappenmotor, en op de scheve achteras, olieverbruik, koppeling, roest zou ik ook op letten.
Ik weet niet of je deze al gezien hebt:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 106+rallye" onclick="window.open(this.href);return false;
Leek me ook wel een nette en steelies zijn er nog zat te koop