BMW 645ci > M6 pakket geplaatst
-
BMW 645ci > M6 pakket geplaatst
Ondertussen al een paar weken in me bezit, heb de M3 Cabrio hierop ingeruild omdat een cabrio toch niet echt mijn ding bleek te zijn, dus na maar 6 maanden M3 bezit toch de auto maar weg gedaan.
Ben best wat adressen af gegaan op zoek naar een nette 645ci, bleek echter veel afgereden troep bij te zitten, exemplaren waar totaal niet netjes was mee omgegaan, ondanks lage km standen van rond de 100dkm. Deze die ik nu heb had dan wel 140dkm gelopen, wat ik normaal gezien te veel vind maar was wel veel netter als alle voorgaande exemplaren die ik gezien had.
Ben best wat adressen af gegaan op zoek naar een nette 645ci, bleek echter veel afgereden troep bij te zitten, exemplaren waar totaal niet netjes was mee omgegaan, ondanks lage km standen van rond de 100dkm. Deze die ik nu heb had dan wel 140dkm gelopen, wat ik normaal gezien te veel vind maar was wel veel netter als alle voorgaande exemplaren die ik gezien had.
Laatst gewijzigd door Dennis Huijsman op 02 apr 2011, 21:56, 2 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Re: BMW 645ci
Nice, Dennis.
- Petrolhead Tom
Ziet er goed uit!
-
de enige 2 details die me nog steken zijn de opzichtige rode remklauwen en de crome ruitensproeiers 

-
Veel veilige km's toegewenst.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Begin stiekem steeds een beetje meer een zwak te krijgen voor de 6-serie, veel plezier er mee! 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi!
-
OnlineFabian
Mooie auto!
Ik ben zelf niet zo'n fan van de M6 wielen, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk
Toevallig 2 weken geleden de 18-inch winterwielen weer gemonteerd onder de 645 van mn vader....en we zijn het er allebei over eens dat die mooier staan als de 18-inch breedset zomerwielen
Daar moeten we dus nog eens over nadenken hoe we dat gaan oplossen
Ik vind de 6-serie van een tijdloze schoonheid, maar ook dat is persoonlijk, denk dat er weer wel een aantal mensen anders over denken
Veel plezier ermee Dennis!!!!
Ik ben zelf niet zo'n fan van de M6 wielen, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk

Toevallig 2 weken geleden de 18-inch winterwielen weer gemonteerd onder de 645 van mn vader....en we zijn het er allebei over eens dat die mooier staan als de 18-inch breedset zomerwielen

Daar moeten we dus nog eens over nadenken hoe we dat gaan oplossen

Ik vind de 6-serie van een tijdloze schoonheid, maar ook dat is persoonlijk, denk dat er weer wel een aantal mensen anders over denken

Veel plezier ermee Dennis!!!!
- Bijlagen
-
- 645CiS.jpg (224.56 KiB) 2917 keer bekeken
-
- 645ci.jpg (447.03 KiB) 2917 keer bekeken
-
Ben zelf ook geen fan van de M6 wielen, deze zaten er echter al onder toen ik de auto kocht, ze zijn netjes en het zijn echte M6 wielen.
De planning is alleen wel om er van het voorjaar een mooie set 20" onder te steken en de M6 wielen als "winterwielen" te benoemen.
Ben tot nu toe erg onder de indruk van de motor, heb in het verleden een X5 4.6is gehad met bijna de zelfde specs en daar kwam de motor niet zo mooi tot ze recht dan in deze 500kg lichtere 6-er
De planning is alleen wel om er van het voorjaar een mooie set 20" onder te steken en de M6 wielen als "winterwielen" te benoemen.
Ben tot nu toe erg onder de indruk van de motor, heb in het verleden een X5 4.6is gehad met bijna de zelfde specs en daar kwam de motor niet zo mooi tot ze recht dan in deze 500kg lichtere 6-er
-
OnlineMartijn_bmw
gefeliciteerd!!
ik zou alleen klauwen weer zwart maken ipv rood en de chrome sproeikoppen vervangen door originele verder mooie auto!!
ik zou alleen klauwen weer zwart maken ipv rood en de chrome sproeikoppen vervangen door originele verder mooie auto!!
- Ender
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Dennis
-
De chrome sproeikapjes zijn origineel op een 6 serie vd eerste series..
Beste kun je gewoon van een 5 serie pakken , die zijn precies hetzelfde alleen zwart ( of een later type e64 uiteraard )
Beste kun je gewoon van een 5 serie pakken , die zijn precies hetzelfde alleen zwart ( of een later type e64 uiteraard )
-
echt? ik dacht dat een voorgaande eigenaar er op los was gegaan met het autostyle-boekMike16v schreef:De chrome sproeikapjes zijn origineel op een 6 serie vd eerste series..

-
OnlineFabian
Ze zijn origineel inderdaad. Of je moet een shadowline af-fabriek hebben, dan zijn ze hoogglans zwart. Kan op de foto's niets goed zien of je nu de standaard chrome lijsten hebt of shadow?Dennis Huijsman schreef:echt? ik dacht dat een voorgaande eigenaar er op los was gegaan met het autostyle-boekMike16v schreef:De chrome sproeikapjes zijn origineel op een 6 serie vd eerste series..
-
het is een shadowline, sierlijsten zijn namelijk glanszwart
-
Had tegen mezelf gezegd niet aan de 6 serie te gaan sleutelen, maar kon het niet laten.
Dus Kelleners uitlaat geplaats, stond niet netjes onder de originele bumper.... hoorde er op 1 of andere manier niet thuis. Dus op zoek naar M6 bumpers, 2e hands niet te vinden.... dan maar nieuw, bleek een prijzig grapje te worden, de bumpers zelf vallen wel mee, echter is er nog veel meer materiaal nodig om te boel passend te krijgen. Zaken zoals onderplaat van de motor, airducts voor de remmen, roosters, achterlichten, pdc houders, bumper balken en weet ik het nog meer.
Maar na 2 weekjes passen en meten en schuren en spuiten.... is die klaar en ben er blij mee want vind het resultaat prachtig 8)
en jaja ik weet het, het is geen M6, ik zet het er ook niet op maar hou wel van de looks en aangezien er geen m tech set bestaat voor de 6 serie en aftermarket bumpers niet mijn ding zijn.
crappy nokia pics

net nog een setje spiegel en dan ben ik er klaar mee
Dus Kelleners uitlaat geplaats, stond niet netjes onder de originele bumper.... hoorde er op 1 of andere manier niet thuis. Dus op zoek naar M6 bumpers, 2e hands niet te vinden.... dan maar nieuw, bleek een prijzig grapje te worden, de bumpers zelf vallen wel mee, echter is er nog veel meer materiaal nodig om te boel passend te krijgen. Zaken zoals onderplaat van de motor, airducts voor de remmen, roosters, achterlichten, pdc houders, bumper balken en weet ik het nog meer.
Maar na 2 weekjes passen en meten en schuren en spuiten.... is die klaar en ben er blij mee want vind het resultaat prachtig 8)
en jaja ik weet het, het is geen M6, ik zet het er ook niet op maar hou wel van de looks en aangezien er geen m tech set bestaat voor de 6 serie en aftermarket bumpers niet mijn ding zijn.
crappy nokia pics
net nog een setje spiegel en dan ben ik er klaar mee

-
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: BMW 645ci > M6 pakket geplaatst
Leuke auto, gefeliciteerd er mee.
Ik ben zelf nogal gecharmeerd van de Carbonsport velgen als tegenhanger van de M6 velgen. Deze zijn wel "slechts" 19", maar zien er een stuk strakker uit imho.
Ik ben zelf nogal gecharmeerd van de Carbonsport velgen als tegenhanger van de M6 velgen. Deze zijn wel "slechts" 19", maar zien er een stuk strakker uit imho.
- Stefan van Elst
Hangen de linker 2 uitlaat tips nou een beetje scheef, of ben ik gewoon scheef?
-
Ik denk dat het een beetje vertekend omdat de eindstukken een verschillende lengte hebben, toen ik alles nagemeten heb klopte het tot op de milimeterStefan van Elst schreef:Hangen de linker 2 uitlaat tips nou een beetje scheef, of ben ik gewoon scheef?