http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=5718
Inderdaad. Ik tel geen 20 spaken.Ravin ///M schreef:100% immitatie
Ar schreef:Inderdaad. Ik tel geen 20 spaken.Ravin ///M schreef:100% immitatie
Tim N schreef:Originele B5 RS4 velgen gaan ook om de haverklap krom.....
Dennis van der Schoot schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens,tijdje terug ook een flinke klapper gemaakt,alu velg gaat als eerste,is het zwakste,remschijf was overigens ook origineel![]()
Uploaded with ImageShack.us
Dennis van der Schoot schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens,tijdje terug ook een flinke klapper gemaakt,alu velg gaat als eerste,is het zwakste,remschijf was overigens ook origineel![]()
Uploaded with ImageShack.us
Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
+1 "nooit geen" dubbele ontkenning dus altijdMark N schreef:Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
Martijn_bmw schreef:+1 "nooit geen" dubbele ontkenning dus altijdMark N schreef:Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
Dat is ook waar ik aan dachtHoe meer schade aan de velg, des te minder aan de ophanging.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten