http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=5718
Inderdaad. Ik tel geen 20 spaken.Ravin ///M schreef:100% immitatie
Ar schreef:Inderdaad. Ik tel geen 20 spaken.Ravin ///M schreef:100% immitatie
Tim N schreef:Originele B5 RS4 velgen gaan ook om de haverklap krom.....
Dennis van der Schoot schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens,tijdje terug ook een flinke klapper gemaakt,alu velg gaat als eerste,is het zwakste,remschijf was overigens ook origineel![]()
Uploaded with ImageShack.us
Dennis van der Schoot schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens,tijdje terug ook een flinke klapper gemaakt,alu velg gaat als eerste,is het zwakste,remschijf was overigens ook origineel![]()
Uploaded with ImageShack.us
Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
+1 "nooit geen" dubbele ontkenning dus altijdMark N schreef:Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
Martijn_bmw schreef:+1 "nooit geen" dubbele ontkenning dus altijdMark N schreef:Dus je bevestigt hierbij de slechte kwaliteit, aangezien je er altijd problemen mee hebt?Wimo schreef:Rij al jaren met replica's in ons drempellandje , nooit geen problemen .. Onder de Scirocco komen ook weer replica's ..
Dat is ook waar ik aan dachtHoe meer schade aan de velg, des te minder aan de ophanging.