Snelste achtbaan ter wereld geopend
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Snelste achtbaan ter wereld geopend
Een eigen topic waard, ik(en m'n vrouw gelukkig ook) ben gek op achtbanen, dit is helemaal te gek.
SKITTEREND!
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Sne ... azpqifcmrs" onclick="window.open(this.href);return false;
We zitten 3 a 4x per jaar in Walibi, aantal keren in Disney Paris geweest, WB Movie World, in Z Amerika ook in 'n paar geweest.
SKITTEREND!
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Sne ... azpqifcmrs" onclick="window.open(this.href);return false;
We zitten 3 a 4x per jaar in Walibi, aantal keren in Disney Paris geweest, WB Movie World, in Z Amerika ook in 'n paar geweest.
-
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Snelste achtbaan ter wereld geopend
Weinig van de achtbaan gezien in het filmpje.
Maar het is wel een plek waar ik nog wel een keer heen wil. Mooi te combineren met een GP bezoek 8)
Vind die 44eu voor een kaartje nog wel meevallen, ben je hier voor Walibi ook kwijt toch?
EDIT: Walibi NL is 29eu zie ik net, dacht dat het daar veel duurder was.
Maar het is wel een plek waar ik nog wel een keer heen wil. Mooi te combineren met een GP bezoek 8)
Vind die 44eu voor een kaartje nog wel meevallen, ben je hier voor Walibi ook kwijt toch?
EDIT: Walibi NL is 29eu zie ik net, dacht dat het daar veel duurder was.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Goed................................dat wordt dus een DF Group Buy....................... 

- JP
Die andere snelste bij de Nurburgring, die ligt binnen een paar jaar (ongebruikt) bij de Ludolfs of een andere oud-ijzer-boer... 

- Macboy
Hoe staat het daarmee inderdaad ? Waarom is die niet in gebruik ? Iemand ?
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Uhm, ik weet het niet meer zeker.. maar ik dacht dat er problemen met de aandrijving waren waardoor ze nog niet eens kunnen testen.. Maar het zal me niet verwonderen als er veel meer speelt ? (op financieel gebied voornamelijk)
- JP
Heb alleen eens gehoord dat er mogelijk ontwerpfouten gemaakt zijn, waarbij de enige oplossing de sloopkogel betreft.
- HJ2
Hmmmmm...
Hoe hard zou zo'n sloopkogel gaan?
En hoeveel passagiers zou je er in kunnen krijgen?
Prijs voor een kaartje zou dan komen te liggen tussen die van een normale achtbaan en zeg:... een kaartje van Virgin Galactic

En hoeveel passagiers zou je er in kunnen krijgen?
Prijs voor een kaartje zou dan komen te liggen tussen die van een normale achtbaan en zeg:... een kaartje van Virgin Galactic

- Herman Gast
Heb 'm gisteren 2x gedaan.
De versnelling is wreed, dat kun je ook zien aan de mannen op dit filmpje:
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alo ... fzrkbf392m" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilstand tot 240km/u in 5 sec.
WAANZINNIG, maar ook ERRUG LEKKERRRR!
kaartje kost 195 AED, nog geen 40 Euro. Daarvoor kun je overal in. Het was heel erg rustig, helemaal geen wachtrijen. Ook later op de dag niet. Open van 12:00 tot middernacht.
Er wordt een beetje water gesproeid voor het karretje op een paar plaatsen, mogelijk voor wat afkoeling. Nu is het lekker in de Emiraten, maar in Augustus kan het zomaar +50 zijn. Alleen de voorsten krijgen zo'n hip brilletje op.
Filmen in deze achtbaan was niet toegestaan en waarschijnlijk levert dat met deze G-krachten ook niet erg fraai materiaal.
Tevoren dacht ik wel wat gewend te zijn met m'n 0-100 in 3,7sec. Maar dit is echt van een andere categorie.
En, toegeven, na al 2 rondjes was ik behoorlijk wagenziek.
(watje)
FUN factor = 10!
Verder zijn er leuke filmpjes, mooie auto's (als je van Italiaans houdt), lekkere restaurantjes en allerleidoe-dingetjes in Ferrari-World. Ontvangst is bijna te vriendelijk. Dus als je in de buurt bent, een aanrader!
http://www.ferrariworldabudhabi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik van de zijlijn nog gefilmd heb:

De versnelling is wreed, dat kun je ook zien aan de mannen op dit filmpje:
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alo ... fzrkbf392m" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilstand tot 240km/u in 5 sec.

kaartje kost 195 AED, nog geen 40 Euro. Daarvoor kun je overal in. Het was heel erg rustig, helemaal geen wachtrijen. Ook later op de dag niet. Open van 12:00 tot middernacht.
Er wordt een beetje water gesproeid voor het karretje op een paar plaatsen, mogelijk voor wat afkoeling. Nu is het lekker in de Emiraten, maar in Augustus kan het zomaar +50 zijn. Alleen de voorsten krijgen zo'n hip brilletje op.
Filmen in deze achtbaan was niet toegestaan en waarschijnlijk levert dat met deze G-krachten ook niet erg fraai materiaal.
Tevoren dacht ik wel wat gewend te zijn met m'n 0-100 in 3,7sec. Maar dit is echt van een andere categorie.
En, toegeven, na al 2 rondjes was ik behoorlijk wagenziek.

FUN factor = 10!
Verder zijn er leuke filmpjes, mooie auto's (als je van Italiaans houdt), lekkere restaurantjes en allerleidoe-dingetjes in Ferrari-World. Ontvangst is bijna te vriendelijk. Dus als je in de buurt bent, een aanrader!
http://www.ferrariworldabudhabi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik van de zijlijn nog gefilmd heb:
- Bijlagen
-
- 140120115428.jpg (771.84 KiB) 850 keer bekeken
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zo, aardig gek zeg 

- Joy
Gaaf Herman. Dat lijkt me ook een geweldige ervaring. Zo heeft je werk soms ook z'n voordelen 

- Peric
Stoer!!
Door het tegenlicht lijkt het net of de wagentjes loskomen van de baan over de eerste 'heuvel'..
Door het tegenlicht lijkt het net of de wagentjes loskomen van de baan over de eerste 'heuvel'..

- KW
Is dat niet zo dan? 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Machtig Herman!

- Herman Gast
Het lijkt erop alsof Alonso z'n credit-cards verliest. In het filmpje (na ongeveer 26 seconden).
Het lijkt erop alsof Alonso z'n credit-cards verliest. In het filmpje (na ongeveer 26 seconden).
- Martijn_bmw
lijkt idd alsof hij iets verliest!! maar teringHerman Gast schreef:http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alo ... fzrkbf392m

je ziet gewoon die hele gezichten vervormen 8)
- GTRene
daarom mag je vast ook niet filmen oid...stel met die snelheid laat je het perongeluk los en die wat een paar karren achter je zit krijgt het in z'n smoel...dan ben je niet happy
maar wat een kracht, dat gezicht van Alonzo, die had dat niet verwacht, het duurde ff tot ie weer controle kreeg zeg maar

maar wat een kracht, dat gezicht van Alonzo, die had dat niet verwacht, het duurde ff tot ie weer controle kreeg zeg maar

-
Super dat je de beelden met ons deelt Herman!
precies!Peric schreef: Door het tegenlicht lijkt het net of de wagentjes loskomen van de baan over de eerste 'heuvel'..
- Herman Gast
Ik heb ook nog een filmpje van de zijkant, als ie wegrijdt. Dat gaat een achteloze bezoeker best hard tegen z'n stoel aan, maar dat filmpje moet ik nog even inkorten (paar minder boeiende minuten wegknippen) en dat doe ik zodra ik weer in Nederland ben.Xave30 schreef:Super dat je de beelden met ons deelt Herman!
precies!Peric schreef: Door het tegenlicht lijkt het net of de wagentjes loskomen van de baan over de eerste 'heuvel'..
- Herman Gast
Let op de man in groene shirt.
Niet heel spectaculair, maar kan toch z'n hoofd niet stihouden.
Niet heel spectaculair, maar kan toch z'n hoofd niet stihouden.