Teletekst, 100Hz, breedbeeld 72cm en noem maar op, alles zit erop. Werkt nog super
€50 euro of een goed bod. Ophalen in Beverwijk (verzenden wordt zeuren)
Michel P schreef:Hij verkoopt niet aan familie Macboy
I know right. Deed me meteen terugdenken aan een bezoekje aan de plaatselijke Prijstopper filiaal. Nou, op een gegeven kwamen we bij de televisies terecht. Kwam een sympathieke verkoper langs. Babbeltje maken (you know the drill).. Toen ging hij kort enkele features opnoemen van een Samsung model.Ruben schreef:afstandsbediening zodat je niet uit je stoel hoeft te komen
Dat verklaart een hoopMetchu schreef: Ik heb er een tijdje op zitten xboxen, erg goed te doen!
Ja, en de originele doos!Mark Nauta schreef:Zitten de boekjes en de garantiepapieren er nog bij?
Helaas zijn die met de tijd verlorenMark Nauta schreef:Zitten de boekjes en de garantiepapieren er nog bij?
Michel P schreef:Ja, en de originele doos!Mark Nauta schreef:Zitten de boekjes en de garantiepapieren er nog bij?
Je kan helaas niet bellen met deze tv. Wel is er een telefoon op aan te sluiten, daar moet je wel eerst bijvoorbeeld een iphone voor kopen/hebbenMartijnGizmo schreef:Is deze simlockvrij?
Zit je met handboeien vast aan de verwarming ?Metchu schreef: Maar serieus, wie maakt me los ?
Gebruikers op dit forum: Streamline en 1 gast