Sinds ik een aantal maanden geleden op een auto werd gewezen in de koopjeshoek van dit forum, ben ik regelmatig terug geweest, maar dan om andere onderwerpen te lezen. Die auto is het niet geworden en ik heb uiteindelijk een E85 Z4 3.0i gekocht in Duitsland. Ook daarbij heb ik veel gehad aan het grote import topic op dit forum. Heel veel dank daarvoor aan iedereen die daar aan heeft bijgedragen!
Ik gebruik de auto als daily, maar doordeweeks rijd ik niet veel. Uiteindelijk maak ik het leeuwendeel van mijn kilometers in de weekeinden, en uiteraard zoveel mogelijk met de kap naar beneden! De auto is uit 2003 en had zo'n 81k op de klok staan toen ik hem deze zomer kocht. Inmiddels is dat al bijna 90k, want ik maak ook heel wat ritjes gewoon puur voor de driving fun! :banaan:

Hieronder een paar plaatjes.
Ik ben al zo lang als ik me kan herinneren volledig geobsedeerd door auto's. Hoewel mijn autokeuze misschien anders doet vermoeden, is mijn passie voor Italiaanse raspaarden het grootst. En dan met name de exoten. Toch prefereer ik straatauto's boven raceauto's, vandaar de naam 'stradale' (zoals in bijvoorbeeld Alfa Romeo Tipo 33 stradale