Na een hele tijd alleen maar mee gelezen te hebben, heb ik alle moed van de wereld bij elkaar geraapt om een account aan te maken. Het is gelukt, en ik zal bij deze even een (korte?) toelichting op mijzelf geven.
Ik ben Bram, 20 jaar oud en kom uit de buurt van Nijmegen.
Ik ben inmiddels ruim 2 jaar in het bezit van mijn rijbewijs B en wil binnenkort een autootje gaan kopen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk binnen een tijdsbestek van de verkoop van één schakelbrommer plaatsvinden. U begrijpt het al, ik moet eerst van de brommer af...

Wat er dan voor een vierwieler zal komen laat zich nog raden, maar wellicht zal het een kleine hatchback worden (205, 106, starlet, charade, colt enz.).
Ik ben een groot Porsche-fan maar kan het met bijv. BMW ook aardig vinden. De ultieme droom; een Porsche 997 MK2 GT3 of Turbo, daar ben ik nog niet helemaal uit. Echter zou een leuke E90 M3, 993 of 964 ook geen straf zijn. Ik ben dan ook vaak te vinden in het bratwursten en jägermeister gedeelte.
Ik hoop jullie genoeg geïnformeerd te hebben, en hoop daarnaast dat mij een gezellig tijd op DF te wachten staat!

Gr.
Ps. Vraag me niet hoe ik aan mijn nickname kom, ooit eens gehoord, onthouden en vervolgens toegepast