http://www.driving-fun.com/1124/home/ne ... laren.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 911 Speedster
- Snipe
Porsche 911 Speedster
Porsche introduceert een speciale versie van de 911: de Speedster. De Speedster wordt in een gelimiteerde oplage gebouwd door Porsche Exclusive. Van het nieuwe model worden slechts 356 exemplaren gebouwd, dus de kans dat je deze 911 in het wild tegen gaat komen is vrij klein.
http://www.driving-fun.com/1124/home/ne ... laren.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

- Petrolhead Tom
Re: Porsche 911 Speedster
Nou zeikerds kom er maar in!
WAT EEN PRACHTIG DING!

WAT EEN PRACHTIG DING!

- JP
Tsja........
Ik weet het nog niet.....Misschien in een ander kleurtje...

Ik weet het nog niet.....Misschien in een ander kleurtje...
- Arthur
- Auto: Nr.51

-
+1.. ziet er wel erg LOG uit van achteren.Arthur schreef:Lijkt veel te lomp van achteren. Niet mijn ding. Ben wel een 911 fan maar dan het liefst een coupe.
- MartijnGizmo
Tijd voor een update:

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Mooie retro-911 voor veel te veel geld.....
Erg fraai in het wit!

Erg fraai in het wit!
- Michel P
Liever de Boxter Speedster.
Michel
Michel
- Petrolhead Tom
Ik vind het vooral mooi dat Porsche een echt oud model gewoon weer in een nieuwe jas kan gieten en het direct weer herkenbaar is als een Speedster..... En ja ik weet dat dat op elke 911 van toepassing is. :banaan: 

- Mark Nauta
Ik vind het jammer dat de voorruit aan de hoeken niet ronder is gemaakt....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
In 1989 hadden we ook de laatste 911 speedster, op basis van de voorloper van de 964, met de 3.2 motor nog. Die had inderdaad ook zo'n kortere/vlakkere/plattere voorruit.
@Mark deze dus niet?
Gemiste kans als dat zo is. Kan 't niet goed op plaatjes zien....
Maar dit vind ik wel prachtig hoor zelfs met die Fuchsen en die kleur:

Die matzwarte spatplaten voor de achterwielen:MOOi en had de 1989er ook(heb er 'n 1:18 model van, al 20 jaar dat ding ergens in 'n vitrine hier)
@Mark deze dus niet?
Die matzwarte spatplaten voor de achterwielen:MOOi en had de 1989er ook(heb er 'n 1:18 model van, al 20 jaar dat ding ergens in 'n vitrine hier)
-
uitmelken heet datPetrolhead Tom schreef:Ik vind het vooral mooi dat Porsche een echt oud model gewoon weer in een nieuwe jas kan gieten :
eens met een bovenstaande reactie, liever de boxster speedster... Het is logisch dat deze gelimiteerd wordt uitgebracht!
-
Metchu schreef: liever de boxster speedster... Het is logisch dat deze gelimiteerd wordt uitgebracht!
Opbokken met die verwijfde Boxster.

Dit is heritage(nou ja), hier de 1989er:Machtig:
-
Het zoveelste fantastieloze Porsche overpriced rothok dat vast leuk zal sturen.
De DF crew kan zich wat mij betreft beter richten op haalbare auto's dan dit soort over the top meuk die niemand hier koopt/kan kopen. Uitzonderingen daargelaten.....
Porsche. Ben er moe van......
De DF crew kan zich wat mij betreft beter richten op haalbare auto's dan dit soort over the top meuk die niemand hier koopt/kan kopen. Uitzonderingen daargelaten.....

Porsche. Ben er moe van......
- Arthur
- Auto: Nr.51
Tsss... :playcar:
Okay dan, voor jou:

Okay dan, voor jou:
- Tom van H.
Als groot fan van porsche speedsters moet ik zeggen dat ik dit toch wel een gemiste kans vind. De normaal zo sierlijke bulten zijn bij deze versie meer een rare bochel door de verhoogde rand die achter de bulten langsloopt. Het gehele plaatje klopt ook gewoon niet lekker. Auto ziet er op de schuin-voor foto's niet goed geproportioneerd uit, en die matzwarte sticker op de zijkant is een leuke verwijzing naar vroeger maar oogt gewoon voor geen meter op deze moderne versie. In plaats daarvan hadden ze beter de verlaagde voorruit kunnen terugbrengen, maar dat zal wel duurder/onhandiger zijn geweest dan een sticker.....
Jammer, want ik zat echt uit te kijken naar dit model!
- Snipe
Die bulten lijken ook wat laag te zijn. Maar misschien is die bochel ook wel omdat ze 'm in Parijs presenteren, kunnen ze 'm bij de Notre Dame afleveren.Tom van H. schreef:De normaal zo sierlijke bulten zijn bij deze versie meer een rare bochel door de verhoogde rand die achter de bulten langsloopt.
- Tristan
Ach, er worden maar 356 stuks van gebouwd.
Dus je zal ze niet snel tegenkomen.

- Tom van H.
Bulten hadden idd iets hoger mogen zijn aan de voorkant, maar dan wel schuiner naar achteren af moeten lopen. Nu lopen ze eigenlijk eerst bijna recht naar achteren en pas na de richel gaat het naar beneden. Het geheel is nu gewoon te lomp.Snipe schreef:Die bulten lijken ook wat laag te zijn. Maar misschien is die bochel ook wel omdat ze 'm in Parijs presenteren, kunnen ze 'm bij de Notre Dame afleveren.Tom van H. schreef:De normaal zo sierlijke bulten zijn bij deze versie meer een rare bochel door de verhoogde rand die achter de bulten langsloopt.
-
Arthur,
mooie auto hoor. Beetje verlagen, 18 inch grijze velgen eronder of iets moois van Volk en gaan.
Niet de zorg dat ze volgende week weer met een nieuw model komen.
Fascinerend dat zo'n uitgemelkte 911 nog steeds groot nieuws is hier door een lijntje hier en een streepje daar.
Doe iets met de Mazda MPS of Toyota Mr2 Of MX5 ofzo want dat is leuk, haalbaar en gewoon goed.
My 2 cents.....
mooie auto hoor. Beetje verlagen, 18 inch grijze velgen eronder of iets moois van Volk en gaan.
Niet de zorg dat ze volgende week weer met een nieuw model komen.
Fascinerend dat zo'n uitgemelkte 911 nog steeds groot nieuws is hier door een lijntje hier en een streepje daar.
Doe iets met de Mazda MPS of Toyota Mr2 Of MX5 ofzo want dat is leuk, haalbaar en gewoon goed.
My 2 cents.....
- Mathieu
Zwarte spatlappen van de 930 8) 8) 8) 8) 8)Robin schreef:In 1989 hadden we ook de laatste 911 speedster, op basis van de voorloper van de 964, met de 3.2 motor nog. Die had inderdaad ook zo'n kortere/vlakkere/plattere voorruit.
@Mark deze dus niet?
- Mark Nauta
@ Tom en Robin, de ruit is ook verlaagd hoor!!! Alleen zoals ik zei, niet zo rond afgewerkt als bij de vorige Speedsters. Sterker nog, de ruit is 6cm lager nu. Best een groot stuk dus.Tom van H. schreef:Als groot fan van porsche speedsters moet ik zeggen dat ik dit toch wel een gemiste kans vind. De normaal zo sierlijke bulten zijn bij deze versie meer een rare bochel door de verhoogde rand die achter de bulten langsloopt. Het gehele plaatje klopt ook gewoon niet lekker. Auto ziet er op de schuin-voor foto's niet goed geproportioneerd uit, en die matzwarte sticker op de zijkant is een leuke verwijzing naar vroeger maar oogt gewoon voor geen meter op deze moderne versie. In plaats daarvan hadden ze beter de verlaagde voorruit kunnen terugbrengen, maar dat zal wel duurder/onhandiger zijn geweest dan een sticker.....
Ik vind die zwarte vlakken dus wel erg stoer staan, vooral op de witte die ik postte.
Ik snap je comment op de bulten Tom. Dat is wel wat jammer, dat het erachter nog een keer oploopt. Had meer af moeten lopen en de bulten zelf hadden naar de hoofdsteunen toe misschien wel wat groter gemogen. Dat extra in kleur gespoten lipje op voorbumper dat de Sport Classic ook heeft vind ik niet zo mooi (ook op de Sport Classic niet). Het geheel, en dan vooral (zoals ik al zei) op de foto van die witte, zo vanuit die hoek gezien met die Fuchsen, vind ik wel geslaagd al had het op details nog mooier en beter gekund. En tsja, dan de prijs. 258.000.....pfff......gewoon te veel.
-
258000?
haha....
hahaha
ha...
Ze zijn knots ende knotsgek daar in Zuffenhausen..
Maar ik vind 'm naast de GT3/2 RS wél mooi en de rest word ik net zo moe van als Nandort.
Porsche is net geen Ferrari en Lambo he.
haha....
hahaha
ha...
Ze zijn knots ende knotsgek daar in Zuffenhausen..
Maar ik vind 'm naast de GT3/2 RS wél mooi en de rest word ik net zo moe van als Nandort.
Porsche is net geen Ferrari en Lambo he.
-
Lol@plaatje Martijn
Wat zitten we nou te zeiken over een zogenaamd overpriced 911 special edition?
Voor ons overpriced ja, voor de liefhebber is het gewoon smullen.
Mooi of niet, duur of niet, gelimiteerd of niet, marketing of niet, proletenbak of niet, kappersauto of niet, boot of niet...
Laat ze bij Porsche lekker hun gang gaan, misschien plukken wij sloebers daar ooit eens de vruchten van?
Wat zitten we nou te zeiken over een zogenaamd overpriced 911 special edition?
Voor ons overpriced ja, voor de liefhebber is het gewoon smullen.
Mooi of niet, duur of niet, gelimiteerd of niet, marketing of niet, proletenbak of niet, kappersauto of niet, boot of niet...
Laat ze bij Porsche lekker hun gang gaan, misschien plukken wij sloebers daar ooit eens de vruchten van?
- Tristan
Het is altijd te duur als je het niet kan betalen.
Ik kan het ook niet betalen, wil niet zeggen dat ik het te duur vind. Gezien de oplage is het wel een collecter's item in wording.

Ik kan het ook niet betalen, wil niet zeggen dat ik het te duur vind. Gezien de oplage is het wel een collecter's item in wording.