[E36] audio installatie

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
ArjanS

[E36] audio installatie

Bericht door ArjanS » 18 sep 2010, 15:58

Wil binnenkort een 1-DIN klapscherm in mijn E36 cabrio installeren. Dat gaat allemaal wel lukken, maar heb nog een vraag over de tulpstekkers naar de kofferbak:

Wil de tulpstekkers onder de middenconsole naar achter trekken, en dan onder de achterbank en door het skiluik de kofferbak in. Probleem wat ik dan tegenkom: het stukje van de middenconsole naar de achterbank, kan ik de kabels daar onder het tapijt laten doorlopen?

Wat is een mooie oplossing? Wil de kabels op dat kleine stukje natuurlijk ook het liefst uit het zicht hebben.

Huidige audio kan dan de verkoop in. CD43 + Dension Gateway 300. Dension nog geen half jaar geinstalleerd.... Iemand interesse? Zat aan een prijs van €300 te denken.

Afbeelding

Knot

Re: [E36] audio installatie

Bericht door Knot » 18 sep 2010, 16:00

Bij mijn E36 lag het er al in... heeft ooit als een Sjonnie in gereden bleek. Sub power komt direct van de accu die toch achterin ligt en de tulp kabels zijn via de rechterkant getrokken onder de klikdrempeltjes door naar de kofferbak.

ArjanS

Re: [E36] audio installatie

Bericht door ArjanS » 18 sep 2010, 17:44

Zo had ik het ook in mijn e36 coupe. Maar lees overal op het www dat ze de tulpstekkers door het midden doen.

12V voor de sub kan idd direct van de accu en signaal van de electrische antenne.

Plaats reactie