
Lancer Evo VI
Bj 2000
Heb de Evo gekocht met een kapot blok, dus een Evo 8MR blok erbij gekocht.
Toen ben ik als een malle van alles en nog wat gaan bestellen voor de Evo en blok.
Uiteindelijk heb ik het blok bij van Hoof http://www.vanhoofsport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; (Paradigit rally team)laten in en ombouwen en mappen.
Het is nu de dus een Forged engine geworden.
Omega zuigers/drijfstangen
HKS koppakking
ARP kop/drijstangbouten
ACL lagerschalen
272 Cosworth in en uitlaat nokkenas
Zwaardere klepveren/hoedjes enz
Verstelbare nokkenastandwielen
TD05-20g turbo
3inch uitlaat met spruitstuk
780cc injectoren
Grotere/dikkere intercooler
Grotere/dikkere radiateur
Coilovers KW variant 3 met camberplates
Engine up/under brace
Ook achter in de braces
Brembo remklauwen
National sport begroefde schijven
Performance Friction PF01 remblokken
Stalen remleidingen
AP Dot 5.1 remvloeistof
Silkolene 10w-60 in de Motor
Cusco 7 punts rolkooi met doorbars
4 punts gordels
Avc-r
18inch Compomotive
Toyo R888 en R1R banden
Evo is nu veilig gemapt op 1.6bar
Van de winter wil ik hem op E85 laten mappen
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ben geselecteerd voor Superlap, dus maar eens begonnen om de Evo klaar te maken voor Zandvoort. Eerst de voorkant eens aanpakken met de carbonnen bumpersplitter en carbonnen canards. Alles alvast gepast en afgemeten, nu nog definitief bevestigen. Carbon window vents erin gezet en van het weekend de carbonnen kofferklep met hoge GT-wing.
Plaatje bij het praatje:)