Mijn naam is Reind Boone en ben 28 jaar oud. Ik ben woonachtig in Enschede en werk als business developer bij een internationaal recyclingbedrijf.
Eigenlijk ben ik mijn hele leven al gek op gemotoriseerde voertuigen, ik heb dan ook voor mij economische studies de MTS motorvoertuigen afgerond in Apeldoorn.
Het racebloed pompt ook al een poosje door mijn lichaam. Ik ben tussen 1993 en 2002 behoorlijk actief geweest in de kartsport en ben sinds 2006 actief in de autosport. Ik heb mijn licentie gehaald in 2006 en rij sinds 2007 tot heden in de BMW ziengs/apricocup.
Mijn wagenpark:
Ford cupsierra; Met deze auto heb ik mijn licentie gehaald in 2006 en kan er eigenlijk geen afstand van doen. Is gewoon een te leuke auto (die gewoon beter stuurt dan mijn BMW's) hoewel ik er al twee jaar geen circuit meer me heb bezocht. Het is een oorspronkelijke Vege cup sierra die erg mooi is opgebouwd en helemaal is doorgelast, heeft een dikke kooi, de voorwielophanging is custom made met uniballs en er zit een koni onderstel onder. Er ligt een heerlijke 2.0 ohc pinto motor in icm 45 webers welke netjes zijn afgesteld waardoor de motor 160pk levert. Op het moment liggen er toyo 888jes onder. Ondanks dat de rondetijden op Zandvoort rond de 2.09 zijn is de beleving in deze auto geweldig. Om mezelf te motiveren om er weer mee te gaan rijden heb ik een behoorlijke update bedacht die ik alleen nog moet aanbrengen. De update bestaat uit ford focus st voorremmen, e36 325i achterremmen, geflowde en bewerkte cilinderkop met een scherpe nokkenstok, laxaan ramen, slicks, sper en ik moet een nieuwe draadboom bouwen. Het vermogen schat ik dan mits goed afgesteld op 185pk. Het gele monster:
BMW apriscocup auto; Een e36 325i sedan geheel volgens het aprisco reglement. Met deze auto rij ik eigenlijk al 3 jaar in de top drie and still going strong. Ik zal wel even wat leuke actie filmpje vanuit de cockpit posten bij het juiste topic. een paar foto's:
BMW e36 325i sedan ringtool; Ik kom regelmatig bij Bas Roos en een paar leuke gesprekken gehad over de ring en de eenvoudige manier om daar heerlijk rond te knallen tijdens TF. Echter kan ik daar niet zomaar met mijn aprisco of sierra terecht voor TF omdat deze geen kenteken heeft. Als amateur racer zal en moest ik daar gaan rijden met een leuk speeltje uiteraard. Uiteindelijk een leuk beestje uit 1991 (jaja echt een van aller eerste) gevonden die ik van de sloop heb gered. Uiteindelijk een top karretje geworden waar ik denk ik binnenkort een topic aan ga wijden. Ik ga van de winter namelijk een s50 of s52 swap doen. Hiervoor ga ik een Engelse donorauto gebruiken. Ik post ook wel even een filmpje van een redelijk vlot ronde ring bij de daarvoor bedoelde topic. Een paar foto's
BMW 2002 ti uit 74; Top klassieker welke ik heb gekocht om de restaureren. De enige voorwaarde was eigenlijk dat hij niet TE rot mocht zijn en daar heb ik ook geluk mee want de staat valt me alles mee. Ik vind het heerlijk om de sleutelen en met de racers moet het allemaal snel en maakt perfectionisme niet zo veel uit. Dit moet echt mijn troetelkindje worden en neem ook ruim de tijd om hem op de bouwen. De motor is inmiddels al wel klaar en de body is kaal. Het moet een Alpina replica worden welke actief zijn geweest op de ring in de jaren 70. Maar of ik er zelf mee op de ring ga rijden wanneer hij klaar is weet ik nog niet (waarschijnlijk wel:)).
Een paar foto’s
BMW e46 320d; Deze daily topper is voorzien van bijna alle opties die je kunt krijgen. Deze kar ik echt top: rijdt geweldig, is erg snel, zuinig, ruim en heeft wat mij betreft de beste looks voor een e46 touring met de zwarte kleur, m pakket en privacy glass. Oordeel zelf maar
Groeten,
Reind