Nu lekker nagenieten van de klap met pijn in mijn onderrug.
Waterskieen!
- Petrolhead Tom
Waterskieen!
Hier liefhebbers? Ik heb het zaterdag voor het eerst geprobeerd, gewoon aan zo'n kabel. Het duurde een poging of 8 tot ik het een beetje in de vingers had maar daarna ging het echt super goed! Echt heel leuk om te doen. Op het laatst stond ik alleen aan de kabel en ging de knakker achter de knoppen de baan even op het hardst zetten, toen werd het helemaal gaaf! Mocht het deze week nog een keer mooi weer zijn ga ik het zeker weer doen, ondanks dat ik op het laatst een smakkert heb gemaakt! Niet normaal, ik ben drie keer over het water gestuiterd wat lachen!
- Robertdj
Re: Waterskieen!
Waar ben je geweest? Sinds deze zomer zit er ook een baan in Nieuwegein, moet daar nog een keertje wakeboarden, schijnt ook leuk te zijn 
- Petrolhead Tom
In Groningen, we gaan elk jaar met alle vrienden een weekendje weg en ontzettend actief doen en daarna keihard bier drinken. Super lachen!
- Fabian
Ja, erg lekker!!!
Alleen al jaaaaaaaaaaaaren niet meer gedaan, vroeger hadden we een speedboot thuis. Was echt geweldig om te doen. Alleen even leren vallen om jezelf pijn te besparen
Alleen al jaaaaaaaaaaaaren niet meer gedaan, vroeger hadden we een speedboot thuis. Was echt geweldig om te doen. Alleen even leren vallen om jezelf pijn te besparen
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Wakeboard regelmatig in de zomer :banaan: Vorig jaar 1 keer onderuit gegaan waardoor ik 3 dagen mijn nek niet kon bewegen maar verder gaat het meestal wel goed
Binnenkort wil ik is gaan proberen te monoskien. Dat lijkt me echt zo gaaf. Lekker gelanceerd worden in de bochten tot snelheden boven de 100km/h 8)
- Petrolhead Tom
De grap was dat ik de hele tijd tegen die knakker aan het schreeuwen was: HARDER HARDER HARDER, bij het voorbijgaan van zijn huisje, hij deed dat ook een paar keer, super gaaf! Echt een hele coole kerel, maar de laatste keer had hij volgens mij zoiets van: Ik pak jou wel even terug met je grote mond en zette hij hem volgas vlak voor een bocht, maakt mij verder niks uit ik kon er wel om lachen, had waarschijnlijk hetzelfde gedaan maar wat gaaf! Ik ga dit echt vaker doen 
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Tuben is ook echt een aanrader. Met 2 of 3 banden achter de boot. Je moet wel een sterke motor hebben om het te trekken en er gaat aardig wat benzine doorheen maar dat is het zeker waard 
-
ErikS
Klopt, Yalumba underground oid.....Robertdj schreef:Waar ben je geweest? Sinds deze zomer zit er ook een baan in Nieuwegein, moet daar nog een keertje wakeboarden, schijnt ook leuk te zijn
Lekkere wijnen!
- daNpy
Is cool ja, dit jaar ook voor het eerst een paar keer gedaan 
Mss binnenkort nog, anders volgend jaar weer een paar keer oefenen. Ook eens wakeboarden proberen als ik skieeen meer onder de knie heb.
Mss binnenkort nog, anders volgend jaar weer een paar keer oefenen. Ook eens wakeboarden proberen als ik skieeen meer onder de knie heb.
- Bert ///M3
Vroeger heel veel gedaan, water skiien, kneeboarden maar slalomskiien was meer mijn ding. Je moet wel een boot hebben met flink PK's omdat je behoorlijk wat snelheid uit een boot kan trekken met slalomskiien. Als je dat doet en je boot vaar bijvoorbeeld 50-60 km/u dan kan je op je ski snelheden halen tot 100 km/u, de wedstrijd mannen gaan daar dik overheen.