Maar ik zit nu wel met de gebakken peren. Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat mijn volgende auto niet meer rood is. Vandaag door een Mercedes sprinter met een 2 ton aanhangwagen vol in m'n kofferbak. Zal later even een fotootje posten. De trekhaak heeft het meeste opgevangen, voor de rest schade aan de bumper. Nou vind ik dat allemaal niet zo'n ramp. Maar ik heb nu wel een beetje last van mijn rug. Schadeformulieren zijn nog niet ingevuld, even gegevens van elkaar uitgewisseld en een "sorry" en een "kan gebeuren". Ik denk dat ik maar naar de dokter ga eventjes, iemand nog advies hierover?
Was wel onwijs schrikken. Ik stond gewoon voor het rode licht te wachten en uithet niets KABLAM!!!!! Meneer zat niet op te letten en zag het licht naar rechts op groen, maar had niet door dat die van ons op rood stond

hij stond zelf ook te trillen en ik was ook behoorlijk geschrokken. Natuurlijk wel wat gewend na motorgate
Goed dit is allemaal wel een stuk makkelijker hoop ik, als die pijn in me rug maar van de schrik is ofzo....