DF's 'Quick' Guide to Sportscar Racing

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Dutch

DF's 'Quick' Guide to Sportscar Racing

Bericht door Dutch » 01 sep 2010, 10:42

LMS, ALMS, FIA GT, GT Open... WK's, EK's, Cups... Prototypes, GT1's, GT2's, GT3's, GT4's.... Audi's, Peugeots, Porsches, Ferrari's, Lamborghini's, BMW's... Le Mans, Sebring, Daytona, Spa, Zandvoort...

Zie je door de bomen het bos niet meer als het gaat om al die verschillende sportwagenkampioenschappen en wie eraan meedoen? Dat verbaast me niks. Dus ik haalde even héél diep adem en zette het allemaal voor je op een rij:

http://www.driving-fun.com/1047/the-kno ... ereld.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb geprobeerd om 't eenvoudig uit te leggen en nog had ik aan 2000 woorden niet genoeg. Om met de Belastingdienst te spreken: 'Makkelijker kunnen we 't niet maken...' Maar onderaan vind je een overzichtje dat het puntsgewijs wel aardig samenvat. En dan heb ik nog niet eens erbij gezet welke auto's en welke bekende coureurs je in welk kampioenschap tegenkomt. Maar goed, als je erin geïnteresseerd bent, hoop ik dat je er wat aan hebt.

Petrolhead Tom

Re: DF's 'Quick' Guide to Sportscar Racing

Bericht door Petrolhead Tom » 01 sep 2010, 11:29

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thnx:

Aernoudt

Re: DF's 'Quick' Guide to Sportscar Racing

Bericht door Aernoudt » 01 sep 2010, 21:17

Goed bezig geweest :D Top!

Plaats reactie