ik ben Roy uit Helmond en lees regelmatig mee op dit forum. Ben echter niet heel actief in het meepraten, dus nooit voorgesteld. Bij deze dan alsnog.
Voorheen heb ik verschillende auto's gehad welke regelmatig op het circuit uitgelaten werden, bijv op Zandvoort, Nürburgring, Zolder en dergelijke. Met deze auto ben ik dat niet zo van plan.
Ik rijd op dit moment een originele Viper RT/10 uit 1992. Dit is altijd mijn droomauto geweest, al sinds VVN de reclame had met de man waarvan het toupet afwaaide! Nu kwam ik tijdens mijn zoektocht die auto tegen, welke voor die reclame gebruikt is en dat moest wel voorbestemd zijn!
De Viper wil ik gaan voorzien van een ander uitlaatsysteem en wat andere kleine zaken updaten, verder blijft hij zoals ie van de band is gerold, lekker origineel.
Hiervoor heb ik van alles en nog wat gereden in mijn 10 jaar autorijden, meestal wissel ik van hobby zo elke 8 of 9 maanden, maar de Viper mag wat langer blijven denk ik. (zeg ik overigens meestal, maar nu geloof ik het zelf)
Auto's en andere vlotte hobby's uit het verleden:
Renault 19, Williams (160pk?)
Golf G60, (160 pk)
Subaru GTT MY96 (225pk)
Mustang 1965 hardtop coupé (250pk, niet snel overigens)
Subaru GTT Prodrive (260pk)
Mitsubishi Lancer Evo II RS (enige ori. NL linksgestuurde exemplaar, 335pk)
Quad, Raptor 660i (geen idee pk)
Opel Speedster 2.2i (147pk)
Combi Kart 125cc 2 takt, 6 versnellingen (+/- 40pk)
BMW Z3 Mcoupé MY2000 (321pk)