MK4 BMW Nightview voor navigatie
- alexm3gt
MK4 BMW Nightview voor navigatie
ik ben wel benieuwd of er iemand is hier op het forum die dit ook heeft, die van mij geeft alleen 2 kleur instellingen aan inplaats van dag of nacht
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: MK4 BMW Nightview voor navigatie
Das cool, ik kan het bij mijn huidige zo niet instellen, bij de E46 M3 had ik wel de keuze uit 3 kleur schema`s..................maar niet op deze wijze.................
-
Op Xoutpost staat dit beschreven, er zijn wat jongens erg handig met de firmware van de MKIV.
Link
Link
- alexm3gt
330dM schreef:Op Xoutpost staat dit beschreven, er zijn wat jongens erg handig met de firmware van de MKIV.
Link

-
Klopt idd, onder dag/nacht modus zie je bijvoorbeeld ook POI warnung; Flitspalen dus
Link
(Xoutpost is overigens het voormalige X5world.com)

Link
(Xoutpost is overigens het voormalige X5world.com)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mijn satav kaart is overdag licht en als je bijv een tunnel inrijdt of het wordt avond/nacht, wordt de kaart ook donker(automatisch) zoals in 't filmpje. Wel 'n indrukwekkend gezicht inderdaad.
Zit dus in de F10 5serie...
- alexm3gt
robin wordt ie dan echt zo donker als in het filmpje want zoals ik het zie in het filmpje is het een vaste instelling
wat ik denk is dat er een licht sensor op je navi zit (het witte puntje in het midden onder je scherm ) en die werkt het zelfde als de automatische verlichting stand (DENK IK ) als iemand het weet mag ie het zeggen
wat ik denk is dat er een licht sensor op je navi zit (het witte puntje in het midden onder je scherm ) en die werkt het zelfde als de automatische verlichting stand (DENK IK ) als iemand het weet mag ie het zeggen

-
is idd gekoppeld aan de automatisch werkende verlichtingstand. Heeft denk ik iedere moderne auto wel op dit moment.
Voor de M5 ga ik de mkIII ook maar eens upgraden naar de laatste mkIV versie.
Voor de M5 ga ik de mkIII ook maar eens upgraden naar de laatste mkIV versie.
-
Robin schreef:Mijn satav kaart is overdag licht en als je bijv een tunnel inrijdt of het wordt avond/nacht, wordt de kaart ook donker(automatisch) zoals in 't filmpje. Wel 'n indrukwekkend gezicht inderdaad.
Hebben audi's al jaren....maar goed MMI is dan ook beter als de iDrive.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat geloof ik graag, maar ik koop geen auto alleen voor de iDrive/MMI.Marc RS4 schreef:Robin schreef:Mijn satav kaart is overdag licht en als je bijv een tunnel inrijdt of het wordt avond/nacht, wordt de kaart ook donker(automatisch) zoals in 't filmpje. Wel 'n indrukwekkend gezicht inderdaad.
Hebben audi's al jaren....maar goed MMI is dan ook beter als de iDrive.
- Tom van H.
Heeft hier iemand eigenlijk de nieuwste kaart voor de mk4? Had hem via torrent gedownload maar krijg het helaas niet goed uitgepakt... M'n huidige kaart van 2008 klopt niet meer echt met alle wijzigingen rond Eindhoven en Den Bosch.... (kan de weg zo ook wel vinden, maar is toch een kleine ergernis)
-