Door de jaren heen ben ik geregeld op deze website geweest. En heb mij meerdere keren vermaakt met alle mooie verhalen, auto's en ervaringen. Nu eindelijk zelf een auto en mijzelf maar aangemeld.
Altijd gek van auto's geweest. In de wieg zat ik volgens mijn vader de geluiden van de formule 1 wagens na te doen wanneer mijn vader hier naar keek. Alles was auto vanaf dat moment, vooral motorsport- gerelateerd, klassiek (italiaans)
Nooit iets met auto's gaan doen (helaas), het werd de kunstacademie.
Daardoor laat begonnen aan een auto. Wilde persé iets met achterwielaandrijving. e30 / e36's en dergelijke (is200) bekeken en bereden. Uiteindelijk bij een cosmoszwarte 323ti uit '99 uitgekomen. Dit is mijn allereerste auto en ik ben er erg blij mee. Het is heel fijn toeren dankzij z'n soepele zescilinder, m-tech onderstel. Het uiterlijk, tsja de compact is een aparteling. Maar het geheel is vrij incognito en dat bevalt mij ook wel.
Ik ga eerst maar eens wat kilometers maken. Dan misschien denken aan wat upgrades (sper, x-brace, onderstel, remmen e.d)
* update: nu met wat plaatjes die ik geschoten heb tijdens mijn vakantie in Noorwegen en Zweden.
Vies..