Plug and play monteerbaar op de E36, alleen bescherpkap voor remschijven een beetje aanpassen/inknippen.
Mooie upgrade voor je E36. Is weer eens wat anders dan E36 remmerij...

Prijs: €350,-
En dan nog is dat genoeg om het complete VAG veld weg te remmenLuco schreef:Heeft zon dure bmw remklauwen met maar 1 zo'n piszuigertje
in your dreamsKnot schreef:En dan nog is dat genoeg om het complete VAG veld weg te remmenLuco schreef:Heeft zon dure bmw remklauwen met maar 1 zo'n piszuigertje
Het was anders wel een BMW die jou een handje hielp met remmen vorig jaar toch?Luco schreef:in your dreamsKnot schreef:En dan nog is dat genoeg om het complete VAG veld weg te remmenLuco schreef:Heeft zon dure bmw remklauwen met maar 1 zo'n piszuigertje
rent heel hard weg nuals er een gaatje is ga je ervoor anders ben je geen racer
Weet niet hoeveel het spul heeft gelopen. Komt onder een 330D weg, waar nu porsche remmerij onder zit.Mjah hoeveel kms heeft de spullenboel al gelopen?
Functioneerd alles nog wel goed ? En alle nieuwe pakkingen etc moet je nog wel zelf vervangen neem ik aan ?
Dat jij nou elk gaatje probeert te vullenLuco schreef:Die reed gewoon gruwelijk in de weg, waardeloze rijder![]()
rent heel hard weg nuals er een gaatje is ga je ervoor anders ben je geen racer
Ik ben nu bezig het spul schoon te maken. Daarna in een zilverkleurtje spuiten.Arjan, waarom monteer je het niet onder je eigen auto?
Achter betekent wel dat je een en ander moet aan passen toch? Of is dit ook plug and play?Groot gelijk, ik heb het voor én achter op de 328, en het remt echt super!
Zimmermann kan je afaik bij Sandtler bestellen.
Omdat ik ook nog schijven en blokken moet kopenErik Stoffelsen schreef:Als je ze voor 1/3e kan krijgen, waarom zou je het dan niet iig doen?!
Dus je rijdt zonder handrem?vwk schreef:Het systeem is voor zover plug en play dat je handrem niet meer past.
Probleem is dat je dan de stofplaat moet vervangen, daarvoor je flens erafmoet en je derhalve je lager sloopt.
Voor de APK bouw ik het dan ook gewoon terug, en bouw de handrem mee om als er een wiellager defect is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten