1 tussenstuk deed ie het aardig na de Ron102 in men tank maar niet meteen, pas na de stop erna...om vervolgens na de volgende tankstop shell Ron100 weer minder power te hebben.
oke dat was dat deel, niet zo interessant echter een soort voorloper op??
gisteravond op weg naar Enschede, de auto loopt "normaal"
echter op de terugweg na zeg 10km wilde ik volgas verder (reed toen in 4 ff) maar motor hield enorm in, alsof ie geen benzine genoeg kreeg...dan gas weer los en langzaam opbouwen deed ie het wel redelijk oke...
ook in 5 en 6 zelfde "probleem" dus bij ineens grote vraag naar "druk" brandstof? en gasklep vol los ist ineens alsof ie enorm gesmoord wordt, maar als je het langzaam opbouwt gaat het aardig.

het lijkt dus op een brandstof druk? "probleem" of iets in die trend...
ik heb nog niet zoveel km geleden veel vervangen, denk aan 10<>20du/km
o.a.
--Brandstoffilter
--Brandstof drukregelaar
--Gaskleppositie-sensor
--Vacuumvalve gedeelte
-- MAF sensor
--Co2 sensors voor kat.
help eens meedenken, ik moet nog kijken onder de kap, ben nog niet in men garage geweest, ga ik ff kijken of er ergens wat los zit oid? en eventueel de ecu resetten of de accu plus pool er ff af halen?
maar dat is wat ik zo ff aan denk.
wat zijn de verschijnselen van een brandstofpomp als ie minder wordt en misschien heb ik wel een klein gaasje ergens verstopt in het systeem? maar waar zit die...ook bij de brandstofpomp?
want zo'n gaasje? heb ik nog nooit gereinigd, maar zoals gezegd wel een redelijk vers brandstof filter e.d.
dus het zou kunnen dat het ergens voor het filter zich afspeelt...
als het de pomp zou zijn dan zal ik wellicht geen standaard Z3 M pomp hebben

hm...any ideas waar ik nog meer naar kan kijken?
gaat om een BMW basis V8 M62B44 vergroot e.d. naar 5.0 dus van men knorretje even voor de duidelijkheid.

zo, dan ga ik nu ff een quick check onder de kap doen of ik zo wat zie, maar zal wel niet.
owja, ik heb nog nooit de injectoren vervangen en ook niet de bobine doppen e.d. (vrij prijzig)
wel ooit in het begin nwe bougies longlife.