Clima BMW E36 valt uit

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Martin van der Zwaard

Clima BMW E36 valt uit

Bericht door Martin van der Zwaard » 10 jun 2010, 21:46

Ik had enige weken terug opeens last van een clima die uitviel en dan opeens weer aan ging.
Beetje zoeken op internet en symptomen vergelijken leverde als resultaat...een kapotte condensator.

Dus nieuwe gehaald en erin laten zetten door een maat van me.
Vandaag er weer ingezet en het werkte weer :banaan: Of toch niet :nah:

Onderweg naar huis viel ie weer uit. Display heel flauw branden, knoppen werken niet meer etc.
Gestopt, auto uit en weer op contact.....alles dood. Alleen de stelmotoren in het dash gaan tekeer zoals het zeker niet hoort.

Gelukkig heb ik een reserve dus die zit er weer in maar die is zonder automatische recirculatie. Dus ik wil de originele weer werkend hebben.

Iemand enig idee waar ik het nog meer in kan/moet gaan zoeken??

En is er iemand die ervaring heeft met een "bedrijf" die de units kunnen repareren??

erwin20vt

Re: Clima BMW E36 valt uit

Bericht door erwin20vt » 10 jun 2010, 22:37

Zelf wel goede ervaring met Kms in Apeldoorn, http://www.kmsapeldoorn.nl

Actronics in Almelo is vrij bekend, vind ze zelf vrij duur en niet echt klant vriendelijk.

In Eindhoven zit nog Verotronics, wel goede verhalen over gehoord maar zelf geen ervaring mee.

Martin van der Zwaard

Re: Clima BMW E36 valt uit

Bericht door Martin van der Zwaard » 15 jun 2010, 09:32

Heb iemand gevonden op een ander forum die hem wil maken voor me.
Vandaag maar even opsturen want dan heb ik hem voor mijn vakantie weer terug :banaan:

Plaats reactie