Sinds december 2005 heb ik mijn rijbewijs en in juli 2006 kocht ik mijn eerst auto; een BMW E36 318i uit 1993. Deze was helemaal standaard buiten 15 inch lichtmetaal, ooh yeah! 8)
Hier heb ik tot eind 2008 mee rond gereden en verkocht omdat ik in september van dat jaar een leasewagen tot mijn beschikking kreeg, wat overigens een Opel Corsa 1.3 CDTI 90pk was.
Sinds oktober 2009 rijdt ik rond in een Volvo C30 1.8 wat nog steeds goed bevalt, al mocht er natuurlijk wel meer vermogen bij...

In april 2007 ben ik met een Belgische BMW-club voor het eerst naar de Nurburgring gereden en direct verslaafd aan de Ring. Helaas geen rondje mee kunnen rijden met iemand, en ik durfde het ook niet aan om direct zelf de baan op te gaan! Vlot daarna ben ik er weer meerdere malen gaan kijken en zelf ook rondjes gaan rijden. In 2008 heb ik maar 8 rondjes gereden, het was iedere keer weer fantastisch!
Nu met de lease auto's durf ik niet de Ring op en daarom heb ik besloten een 'low budget' racer te halen; Peugeot 205GTI.
Morgen ga ik 'm halen, dus het wordt weer slecht slapen vannacht!

Het is de bedoeling dat ik ook Vrij Rijden en trackdays ga doen, maar eerst wil ik 'm technisch in orde hebben en de wagen een beetje leren kennen... Ik heb van Robert begrepen dat er 1 juli weer een Trackday is, dus heel misschien dat ik dan ook meega. Al dan niet om zelf te rijden, want naast auto's is ook fotograferen een hobby van me, dus ik zal ook vaak naast de baan te vinden zijn!