25 Mei Vrijrijden
-
25 Mei Vrijrijden
25 Mei is er vrij rijden op Assen ADS dag.
Zijn er meer mensen die gaan.
Zijn er meer mensen die gaan.
- Hielke
Re: 25 Mei Vrijrijden
Andre toch.
Assen is ontzettend ver weg van de bewoonde wereld man. Wel op een uur rijden van Amsterdam en Utrecht. Moeilijk circuit ook met al die technische en snelle bochten. Teveel uitdaging.
Dit lijkt wel op een één-tweetje maar is het niet.
Assen is ontzettend ver weg van de bewoonde wereld man. Wel op een uur rijden van Amsterdam en Utrecht. Moeilijk circuit ook met al die technische en snelle bochten. Teveel uitdaging.

Dit lijkt wel op een één-tweetje maar is het niet.
- RJay
Nee man, moet dan om 8 uur in tilburg zijn voor werk
*woont vlakbij haarlem....*

- Downforce Hans
flikker op met je assen......,las laatst dat het daar altijd sneeuwt......
P.S. we hebben nu ook driving-fun tv dus wat moet je dan in Assen
P.S. we hebben nu ook driving-fun tv dus wat moet je dan in Assen

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Morgen aanwezig om foto's te schieten!! :shakeit:
Volgens mij ging Robert ook nog mee?
Volgens mij ging Robert ook nog mee?
- Robertdj
We hadden het over Zandvoort

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Wooops! Het is al wat later op de avond hè...Robertdj schreef:We hadden het over Zandvoort

- GTRene
had dat hier ook al ff doorgegeven
http://www.driving-fun.com/Forum/viewto ... =4&t=17762
kan zelf helaas niet rijden met zoveel krachten op men kar, moet eerst wat lassen maar kan pas over een week of 2.
Misschien kom ik wel ff kijken dan combineer ik het met een auto bezichtigen...een droomcar in het Noorden....neem ik de helm eventueel wel mee, misschien een rondje bietsen als jij met wat anders rijd dan de 130i? waar ga je mee rijden

http://www.driving-fun.com/Forum/viewto ... =4&t=17762
kan zelf helaas niet rijden met zoveel krachten op men kar, moet eerst wat lassen maar kan pas over een week of 2.
Misschien kom ik wel ff kijken dan combineer ik het met een auto bezichtigen...een droomcar in het Noorden....neem ik de helm eventueel wel mee, misschien een rondje bietsen als jij met wat anders rijd dan de 130i? waar ga je mee rijden

-
Ik ga maandagmiddag 7 juni a.s. rijden bij ADS op Assen.
- GTRene
ik ga nu dus niet...
net ff gebeld voor de auto die ik wilde bekijken, maar die staat er waarschijnlijk pas eind volgende week weer (keuring in DLD e.d. maar daarna komt ie terug)
wilde het mooi combineren
volgende keer beter
net ff gebeld voor de auto die ik wilde bekijken, maar die staat er waarschijnlijk pas eind volgende week weer (keuring in DLD e.d. maar daarna komt ie terug)

wilde het mooi combineren

volgende keer beter

- Wouter
Vandaag weer met een nieuwe afstelling op assen gereden.
Toch weer een paar tiende kunnen vinden op deze rustige ADS trackday.
Rondetijd 1:53.4 in de 130i van dre
Toch weer een paar tiende kunnen vinden op deze rustige ADS trackday.
Rondetijd 1:53.4 in de 130i van dre
- GTRene

mooie tijd.
-
Hoe komt het eigenlijk dat je zo weinig hoort over de vrijrijden dagen op Assen t.o.v. de dagen op Zandvoort?
- GTRene
snap ik eigenlijk ook niet...misschien de magie van Zandvoort.Roman S. schreef:Hoe komt het eigenlijk dat je zo weinig hoort over de vrijrijden dagen op Assen t.o.v. de dagen op Zandvoort?
eigenlijk grote onzin, ja de baan op CPZ vind ik ook iets leuker maar Assen hebben ze het toch mooi voor elkaar...best een leuke baan maar wel plat

-
Het ligt dus niet aan een slechtere regelgeving of organisatie?
- GTRene
lijkt mij niet...heb 2x meegedaan en was goed bevallen...Roman S. schreef:Het ligt dus niet aan een slechtere regelgeving of organisatie?
echter heb ook wel eens gezien vanwege geluidseisen dat ze er niet te veel de baan op konden laten en dan moest je erg lang wachten soms...denk dat vanwege de geluidseisen en de ligging en dat het moeilijk is voor anderen te huren? ook mensen weg blijven.
maar het fijne weet ik er ook niet van.
misschien dat Andre of anderen er meer over kunnen vertellen....ik wil in elk geval vaker vanwege de ligging/afstand en smiddags rijden

- Hielke
Vrij rijden dagen via ADS zijn op Assen top. Supertechnische en uitdagende baan. Veel veiligheid naast de baan.
Maar het is bekend he. Assen ligt bijna in Zweden. Tis wel op een uur rijden van de randstad. Staat zelfs op de zwarte lijst van DF. Liever België, Duitsland en Frankrijk. En je zou er ook zo een betere rijder van kunnen worden. Dat wil je natuurlijk niet meemaken!
Over de video: Hele mooie ronde Wouter.
Maar het is bekend he. Assen ligt bijna in Zweden. Tis wel op een uur rijden van de randstad. Staat zelfs op de zwarte lijst van DF. Liever België, Duitsland en Frankrijk. En je zou er ook zo een betere rijder van kunnen worden. Dat wil je natuurlijk niet meemaken!

Over de video: Hele mooie ronde Wouter.
- RVV
Hielke we willen graag op Assen een circuitdag houden. Aan ons ligt het niet 

-
Rico, waar ligt het dan wel aan?
- Remmie
Lijkt me super leuk om een keer op Assen te rijden.
1x Advanced Driving School gedaan, rijvaardigheidstraining (dik 10 jaar geleden)
Paar rondes meegereden vorig jaar of 2 jaar geleden met E36 Ziengs/Aprisco auto's.
Assen zelf rijden lijkt me een onwijs leuke uitdaging.
De dag tripjes naar de Nurburgring die ik doe zijn langer kwa afstand. Dus de afstand zou mij niet tegenhouden.
1x Advanced Driving School gedaan, rijvaardigheidstraining (dik 10 jaar geleden)
Paar rondes meegereden vorig jaar of 2 jaar geleden met E36 Ziengs/Aprisco auto's.
Assen zelf rijden lijkt me een onwijs leuke uitdaging.

De dag tripjes naar de Nurburgring die ik doe zijn langer kwa afstand. Dus de afstand zou mij niet tegenhouden.

- GTRene
voor alleen DF leden ist geloof ik moeilijk regelen...Rico schreef:Hielke we willen graag op Assen een circuitdag houden. Aan ons ligt het niet
maar je kan op een circuitmiddag wel intekenen met zeg 20 man

- Downforce Hans
Ik wil best wel eens rijden op Assen als die diepfries het avond eten maar regelt en dan bedoel ik niet half warme sate uit zo`n zakje wat je in kokend water moet hangen...... 

- @iko
Assen is een leuke baan.
Op de een of andere manier heb ik er in 2009 en 2010 toch nog niet gereden.
Organiseren kan volgens mij alleen via een bekende partij (ADS, Vijverberg,....)
Eén van de laatste keren (in 2008) dat ik er was had ik wel een slechte ervaring. Veel te veel inschrijvers, aangezien er maar 25 tegelijk op de baan mochten ivm geluid. En ik maar binnen staan in een file, wachten tot ik weer aan de beurt was....
Op de een of andere manier heb ik er in 2009 en 2010 toch nog niet gereden.
Organiseren kan volgens mij alleen via een bekende partij (ADS, Vijverberg,....)
Eén van de laatste keren (in 2008) dat ik er was had ik wel een slechte ervaring. Veel te veel inschrijvers, aangezien er maar 25 tegelijk op de baan mochten ivm geluid. En ik maar binnen staan in een file, wachten tot ik weer aan de beurt was....
- frankv
Als er een DF dag op Assen komt ben ik zeker geinteresseerd. Het rijdt in elk geval wel door naar Assen itt naar Zandvoort in de spits. Maar dan moet het wel standaard DF open pitlane zijn en niet zoals bovenstaande.Aiko schreef:Eén van de laatste keren (in 2008) dat ik er was had ik wel een slechte ervaring. Veel te veel inschrijvers, aangezien er maar 25 tegelijk op de baan mochten ivm geluid. En ik maar binnen staan in een file, wachten tot ik weer aan de beurt was....
- RVV
Zoals ik al schreef aan ons ligt het niet, als we Assen kunnen afhuren doen we het gelijk maarja Assen zelf is de beslissende factor. 2010 zit qua kalender ook helemaal vol maar voor 2011 gaan we wederom ons best doen. Want als we Zandvoort, Zolder, Mettet en zelfs de Nordschleife kunnen afhuren dan moet Assen ook mogelijk zijn.