Wat oudere foto's van marktplaats:
En zo staat hij bij mij in de garage:
Uiteraard al even mee aan het toeren geweest en het rijd heerlijk

Thanks! Er zit wel wat roest aan hoor (uiteraard, engels hok...) Maar voor mij is het primaFrankS schreef:Welcome!
Erg gave cooper
Zo dat is wel een stuk ouder dan die van mij, deze is uit '94. Voorlopig even geen plannen.. Nouja dat is niet helemaal waar, wil wel de lampjes voorop fixen, eentje is gebarsten en de andere staat vocht in. Oh en beide werken ze niet, of ik kan er in ieder geval geen knopje voor vinden.Alexsti schreef:Da's de derde (echte) Mini hier als ik het goed heb op DF....zelf heb ik er een uit '78 staan.
Ziet er goed uit op de foto's , nog plannen voor modificaties/opknappen ?
Alex,
Dat is zeker waar, maar het is wel een heel ander soort auto dan alle M3's, M5's 130i's en wat er al niet voor ander spul hier rond rijd..Robertdj schreef:Hoezo ander kaliber? Een Mini is juist het DF karretje bij uitstek
Dank jeTim N schreef:Welkom van mini owner nr 2 hier op het forum
Is het dus een spi? Wees er zuinig op, verder nog plannen vwb motorische tuning of blijft het standaard?
Lampen zaten inderaad geschakeld aan grootlicht, er zaten gewoon geen lampjes inJP schreef:Kicken manKlasieke Mini is gewoon DF-puur. Lamprn voor de grille zullen wel geschakeld zijn aan grootlicht.
Ff voor de weet; als je een andere klassieke Mini tegenmoet komt, is dan nog steeds seinen met het licht en zwaaien? (a la motorrijders) Vond ik destijds zo gaaf....
Als je Inne een pb'tje stuurt, moet dat wel gaan lukken lijkt me zo.Olivier Faber schreef:Ik zou er eigenlijk wel een DF stickertje achterop willen, worden die nog gemaakt? Heb al even lopen zoeken maar kon niks recentst vinden.
Zolang je niet je verstralers samen met je dimlicht voert, is het iirc gewoon legaal. Je mag slechts 2 lampen voeren die als dagrijverlichting gelden. Wanneer je dimlichten branden mag je dus niet ook nog je stadsverlichting (verstralers) voeren.Olivier Faber schreef:Dit weekend stadsverlichting m'n verstralers gemaakt. Led met weerstandje onderin de lamp gelijmd (net zoals bij veel vrachtwagens)
Denken jullie dat ik hier problemen mee krijg?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten