Oproep Yvonne Jaspers bij DWDD
- SteV6
Oproep Yvonne Jaspers bij DWDD
Terecht of onterechte oproep?
Ik zat er met zeer dubbel gevoel naar te kijken. Mijn eerste reacties:
- Welkom in de werkelijkheid van het huidige Nederland Yvonne, diefstal heeft weinig prioriteit.
- Waarom doe je deze oproep? Dit is wat iedereen meemaakt bij een woninginbraak, alleen kan een niet BN'er geen uitgebreide en emotionele oproep op TV doen om spullen terug te krijgen. Die zijn normaal gesproken hun spulletjes voor altijd kwijt ....
Stephan
Ik zat er met zeer dubbel gevoel naar te kijken. Mijn eerste reacties:
- Welkom in de werkelijkheid van het huidige Nederland Yvonne, diefstal heeft weinig prioriteit.
- Waarom doe je deze oproep? Dit is wat iedereen meemaakt bij een woninginbraak, alleen kan een niet BN'er geen uitgebreide en emotionele oproep op TV doen om spullen terug te krijgen. Die zijn normaal gesproken hun spulletjes voor altijd kwijt ....
Stephan
- DDX
Re: Oproep Yvonne Jaspers bij DWDD
Niet BN'ers doen hun oproep toch bij sbs ?
-
Tom
BNers, snap niet dat mensen daar uberhaupt aandacht aan besteden. Meeste van die lui ken ik vaak niet eens, en als ik ze al ken snap ik niet waarom ze een labetje BNer krijgen. Maarja ik kijk vrijwel nooit tv en mis er niks aan.
Yvonne Jaspers zegt mij niks.
wereldvreemd.nl
Yvonne Jaspers zegt mij niks.
wereldvreemd.nl
- RVV
Dat wijf van boer zoekt sex toch?
- DDX
van KlokhuisRico schreef:Dat wijf van boer zoekt sex toch?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Knofje... 
- Downforce Hans
Die Jaspers is naar mijn mening al zo vaak bij dwdd door de mand gevallen met diverse domme opmerkingen.
Grappig koppie maar voor de rest niks..........
Grappig koppie maar voor de rest niks..........
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Euh, resumerend(ik heb de aflevering niet gezien):Ze heeft 'n inbraak gehad en emotioneel vraagt ze de kijkers thuis etc op te letten op de ontvreemde goederen ofzo?
(haalt adem)
OK. Ze is 'n BNer en kan 't op die manier doen. Ze heeft veel credits opgebouwd in den lande dus vind 90% het 'zo sneu' etc.
Ik vind 't een dom wicht.Uitstraling van 'n lege pot Sandwichspread.
(haalt adem)
OK. Ze is 'n BNer en kan 't op die manier doen. Ze heeft veel credits opgebouwd in den lande dus vind 90% het 'zo sneu' etc.
Ik vind 't een dom wicht.Uitstraling van 'n lege pot Sandwichspread.
- Snipe
Wat Robin zegt.
- Arthur
- Snipe
[duifjes.com]Arthur schreef:Wordt het er beter op als 'ie gevuld is? Die Sandwichspreadpot?
Ik wil wel eens proberen of Yvon Jaspers er beter op wordt als ze gevuld wordt.
[/duifjes.com]
- Arthur
Herstel: "als ze vol geblaft wordt"

- Robin Hartog
Misschien dat als je je best doet dat er idd wel wat "spread".Arthur schreef:Wordt het er beter op als 'ie gevuld is? Die Sandwichspreadpot?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
BN'ers vind ik over het algemeen toch al kansloos. Leeghoofden die zo nu en dan weer in de spotlights willen staan, met nutteloze uitspraken, nutteloze activiteiten of nutteloze meningen. Aandachtshoeren, waarbij half Nederland het schijnbaar interessant vind wat ze doen of roepen.
- Snipe
Iemand zal die tv-programma's moeten presenteren, niet waar? Er is ook wel onderscheid te maken tussen de verschillende BN'ers. Zo heb je de beroeps-BN'ers, bekend van het rodeloperlopen (denk aan Conny Breukhoven of Leontine Borsato). Dan heb je nog de BN'ers die bekend zijn van SBS-achtige programma's, zoals eh.... Er schiet me even niks te binnen. Hoewel. Piet Paulusma. Albert Verlinde. Alberto Stegeman. De categorie die Wouter bedoelt, denk ik.Wouter81 schreef:BN'ers vind ik over het algemeen toch al kansloos. Leeghoofden die zo nu en dan weer in de spotlights willen staan, met nutteloze uitspraken, nutteloze activiteiten of nutteloze meningen. Aandachtshoeren, waarbij half Nederland het schijnbaar interessant vind wat ze doen of roepen.
Los daarvan heb je natuurlijk ook nog de tegen-wil-en-dank-BN'ers, mensen die een programma presenteren en daar goed in zijn, maar die niet alle feestjes en premières afsjouwen. De categorie Jeroen Pauw, Joost Prinsen zeg maar. Om nou gelijk alle BN'ers kansloze leeghoofden met nutteloze uitspraken en nutteloze activiteiten te noemen....
Gisteren bij KVDB: "Wat stemt Viola Holt?" Dat ontkracht mijn verhaal dan weer een beetje en misschien wel meer dan een beetje.
-
Tom
Ik ben het wel met Wouter eens.
Programma's presenteren of artiest zijn is een vak, dat kan niet iedereen. Maar laat die mensen dat programma presenteren of hun fans bedienen en daarmee klaar. Wat die BNers doen/denken/meemaken komt uitgebreid in de media en ze lopen al die programma's af om maar in de spotlights te staan. Op een paar na zijn het voor mij gewoon willekeurige mensen die amper iets gepresteerd hebben.
Programma's presenteren of artiest zijn is een vak, dat kan niet iedereen. Maar laat die mensen dat programma presenteren of hun fans bedienen en daarmee klaar. Wat die BNers doen/denken/meemaken komt uitgebreid in de media en ze lopen al die programma's af om maar in de spotlights te staan. Op een paar na zijn het voor mij gewoon willekeurige mensen die amper iets gepresteerd hebben.
- Robertdj
Ik vind het tenenkrommend wanneer een "BN'er" een kleine tegenslag heeft. En er gedaan wordt alsof het een gigantische ramp is. Er gebeuren 120390x ergere dingen op de wereld, maar omdat zo'n persoon toevallig een keer met z'n bakkes op tv is geweest wordt het zogenaamd belangrijk. 
- HansD
Nou als er een keer wat gebeurt -er valt een vliegtuig uit de lucht of zo- staan ze altijd wel vooraan om in de Telegraaf of op twitter te verklaren hoe geschokt ze wel niet zijn 
- wjn
+1 Welcome in the real world.SteV6 schreef:
- Stéphane
+ Nog één. Heeft ze ook nog gevraagd of mijn (eigen, dus niet van 'de zaak') laptop, camera, horloge (van mijn opa gekregen) en andere spullen die ze bij mij weg gehaald hebben terug kunnen brengen? Zou ik wel sympathiek vinden.wjn schreef:+1 Welcome in the real world.SteV6 schreef: