[voorstellen:]Niels den Otter - Mini Cooper S

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
speakerboxin

[voorstellen:]Niels den Otter - Mini Cooper S

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 18:05

Hoi, Yo, Goeidag.....etc,

Aangenaam. Na een erg strak georganiseerde dag op 't circuit van Zandvoort, afgelopen 29e, besloten me maar eens aan te melden. Luister dus naar bovenstaande naam, ben in het bezit van een Mini R53 Cooper S (non-facelift) waar ik erg blij mee ben. Heb daarnaast een licentie, welke ik ooit met een inmiddels helaas overleden fijne maar gare Alfa 33 heb gehaald en reed afgelopen 29e April met een gele Ibiza TDI rondjes. Niet echt moeders mooiste maar mijn god wat een hoop lol kun je met die auto's hebben. De achterkant was redelijk 'los' en de Ibiza liet zich dan ook heerlijk smijten.
Hoop mooie auto's gezien op de baan en erg relaxte berijders mogen spreken in de pits. Tot spreeks!

Niels

Luco

Re: [voorstellen:]Niels den Otter - Mini Cooper S

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 18:08

Welkom :banaan:

Heb wel begrepen van sommigen dat je soms wat enthousiast was, met name ingaan scheivlak :wink:

Xave30

Bericht door Xave30 » 07 mei 2010, 18:15

Welkom hier Niels

RJay

Bericht door RJay » 07 mei 2010, 18:26

Welkom op DF, doe je ook nog wel eens mee aan races van 't een of ander? :o

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 18:55

Luco schreef:Welkom :banaan:
Heb wel begrepen van sommigen dat je soms wat enthousiast was, met name ingaan scheivlak :wink:
Enthousiast? Die begrijp ik niet helemaal, of wel, geen idee :). Met een losse Ibiza, in tegenstelling tot een Golf,...eerst 'zetten', tikkie afremmen en insturen tot op de curb. Enthousiast geluid van mijn banden? Dat klopt ;)...

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 19:01

haha nee ik bedoel dat je een bmw geraakt schijnt te hebben, of iig heel close call.

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 19:10

Jeezus, huh, ja dat weet ik wel. Ik dacht 'm er prima naast te kunnen zetten. Toen ik 'm eenmaal 'voorbij' was voelde ik dat mijn linker achterscherm licht werd geraakt. Verder geen onbalans of drift als gevolg.

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 19:22

speakerboxin schreef:Jeezus, huh, ja dat weet ik wel. Ik dacht 'm er prima naast te kunnen zetten. Toen ik 'm eenmaal 'voorbij' was voelde ik dat mijn linker achterscherm licht werd geraakt. Verder geen onbalans of drift als gevolg.
Nogmaals, een df dag is geen race, dus op de grens rijden doen er niet veel, dus een welgemeend advies, niet doen op een df dag, of kies stukken lege baan uit om dat te doen :beer:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 07 mei 2010, 20:09

Welkom, ik zie het alweer, ga de volgende keer maar met de Mini de baan op, dan ga je wel piepen als je achterscherm geraakt wordt! :angel:

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 21:19

Ik met mijn Mini of jij? Sorry hoor, maar als ik dat filmpje zie dan ben ik niet degene die een inschattings fout maakte.

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 21:52

Luco schreef:
speakerboxin schreef:Jeezus, huh, ja dat weet ik wel. Ik dacht 'm er prima naast te kunnen zetten. Toen ik 'm eenmaal 'voorbij' was voelde ik dat mijn linker achterscherm licht werd geraakt. Verder geen onbalans of drift als gevolg.
Nogmaals, een df dag is geen race, dus op de grens rijden doen er niet veel, dus een welgemeend advies, niet doen op een df dag, of kies stukken lege baan uit om dat te doen :beer:
We zijn d'r allemaal om lekker te rijden en om her en der wat te spelen. Echt op de grens ging de auto niet. Hij liep niet helemaal lekker. Snelst wat ik met die autotjes heb gedaan is een 02:11:34 maar dat was met deze auto gewoon niet haalbaar.

Zie ik het goed dat jij met een Leon reed. Een serieuze. Is 't een Supercopa of eerder een WTCC uitvoering? Vriend van me heeft vorig jaar een seizoen met een Supercopa gereden. Indrukwekkende auto's!!

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 22:03

Hier begon 't ooit allemaal mee:

Afbeelding

...voor de licentie curses hebben we d'r een oud blok uit een SUD ingehangen, rode Koni's en semi slicks
:
Afbeelding

...mocht ooit voor de shoot (serieuze shoot, hence de 35mm Arri camera) van een commercial voor de Audi TT, de "precision-driver" spelen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn huidige trots, zal ook nog wel even blijven. Iedere keer weer een dikkevettefun om d'r mee te rijden!

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 22:27

speakerboxin schreef:
Luco schreef:
We zijn d'r allemaal om lekker te rijden en om her en der wat te spelen. Echt op de grens ging de auto niet. Hij liep niet helemaal lekker. Snelst wat ik met die autotjes heb gedaan is een 02:11:34 maar dat was met deze auto gewoon niet haalbaar.

Zie ik het goed dat jij met een Leon reed. Een serieuze. Is 't een Supercopa of eerder een WTCC uitvoering? Vriend van me heeft vorig jaar een seizoen met een Supercopa gereden. Indrukwekkende auto's!!
Ik rij inderdaad met een supercopa.
Waar reed die vriend dan?

Maar dat spelen ga je de mist in, je kent niemand van df, je weet niet hoe ze rijden en anticiperen.
Uit al je posts haal ik een beetje dat je er het uiterste uit wil halen.

Nogmaals, daar is een DF trackday niet voor bedoeld, verder ga ik er niks meer over zeggen.
Lees nog even het cpz topic door, misschien dat je dan snapt wat ik bedoel :thumbup:

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 22:40

In de Eurocup. Rob Kamphues. In een auto van Seat Nederland.

Maar beste, laten we er niet al teveel zout op leggen. Ik misschien een sportievere rijder maar nog beheerst en met respect voor andermans bezit. Ik weet dondersgoed dat we daar niet met z'n allen reden om top tijden te draaien. En gewoon te genieten van mooie auto's. Als die Swift met mij aan het "spelen" is en we doen dat twee ronden en dat gebeurd op lege stukken baan dan is toch niet zoveel aan de hand? Ik noem dat spelen en dat is de hele dag door tussen meerdere auto's gedaan. Ben meerdere malen in de Kumho bocht zowat het grind ingedrukt omdat de rijder acter mij al ondersturend bij mijn passagiers deur binnen kwam zetten. Een handje en alles is weer ok. ..
Laatst gewijzigd door speakerboxin op 07 mei 2010, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 22:43

Zal die wel een groot schadebudget gehad hebben :mrgreen: , wat een beukklasse is dat zeg. :bag:
Die michaliz rijdt nu wtcc, heeft de eurocup gewonnen vorig jaar.

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 22:49

Wist niet wat ik zag. De wielkast spoilers vlogen me om de oren. Trucks die vol lagen met reserve body parts. Echt die gasten reden zoals de Swiftjes hier tijdens A evenementen. Enfin je weet wat 't kost als iets stuk gaat. Het leek die rijders echt niet te bekoren. Beuk! En daar ging weer een scherm + draagarm....

...ps. en 't was televisie dus er was wel iets van budget en sponsoring ey ;). En mocht iemand uit jaloezie 't niet met Rob's voorrecht eens zijn. De man kan echt een serieus potje sturen!...

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 22:56

speakerboxin schreef:Wist niet wat ik zag. De wielkast spoilers vlogen me om de oren. Trucks die vol lagen met reserve body parts. Echt die gasten reden zoals de Swiftjes hier tijdens A evenementen. Enfin je weet wat 't kost als iets stuk gaat. Het leek die rijders echt niet te bekoren. Beuk! En daar ging weer een scherm + draagarm....

...ps. en 't was televisie dus er was wel iets van budget en sponsoring ey ;). En mocht iemand uit jaloezie 't niet met Rob's voorrecht eens zijn. De man kan echt een serieus potje sturen!...

HAHA Rob heeft ook in mijn auto gereden, samen met Jaap van Lagen :mrgreen:
Nu rijdt die gt4 en jaap bij de DSC waar ik ook rij.
Rob kan best sturen, maar hij vouwt ook nogal eens een autotje op he :lol:

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 23:01

...echt waar? Wanneer, toen in Hongarije? Was de bedoeling dat ik daar ook bij zou zijn. Een deukje hier en daar is geloof ik wel de revue gepasseerd ja. Hij zit nu in een e90 m3 met Peter Stox.

RJay

Bericht door RJay » 07 mei 2010, 23:02

Ging jij ooit niet met Rob testen Luco?

Edit: iets te laat met posten :bag:
Laatst gewijzigd door RJay op 07 mei 2010, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 07 mei 2010, 23:04

speakerboxin schreef:...echt waar? Wanneer, toen in Hongarije? Was de bedoeling dat ik daar ook bij zou zijn. Een deukje hier en daar is geloof ik wel de revue gepasseerd ja. Hij zit nu in een e90 m3 met Peter Stox.

Hij heeft op zolder in mijn auto gereden, alleen duurde dat niet langg omdat we eraf werden gehaald vanwege het geluid :'( :'(
Had wel wat ronden met Jaap willen doen om nog wat te leren, maar helaas.
Diegene waar jij de ibiza van huurde ken ik ook vrij goed :mrgreen:
Wereld is erg klein.

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 07 mei 2010, 23:08

Steef? Goeie vent! Kleine wereld indeed. Grote kans dat ik Steef vaker ga spreken!...

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 08 mei 2010, 10:55

RJay schreef:Welkom op DF, doe je ook nog wel eens mee aan races van 't een of ander? :o
...dat ik hier nog niet op heb gereageerd, zie ik nu pas 8). Om eerlijk te zijn: NEE. Racen is, nouja was, me echt te duur. Zo onwijs verslavend maar 't moment dat ik zag dat er toch wel iets teveel prive geld in ging zitten ben er ik even mee gestopt. Ben met Sumo Racing en met DB Motorsport op pad geweest. Toezeggingen gehad om in de Golf cup mee te gaan rijden maar toen puntje bij paaltje kwam haakte mijn grootste sponsor ineens af.

Nu met mijn bedrijf zie ik wat kansen om toch weer te gaan rijden en 't in een 'media vorm' te gieten. Allemaal nog precair maar ben al bezig met een pilot. We'll see. Heb inmiddels wel een set Advan streetlegal slicks in bestelling voor mijn Mini. Wil lekker laagdrempelig Wimedo gaan doen. Heb een Koni schroefset en een strutbrace dus mijn R53 laat zich erg makkelijk hoeken. Misschien zelfs dat ik daarvoor een Classic Mini koop van een vriend. Ooit wel eens bij zo'n slalom wedstrijd geweest? Erg goede sfeer en ondanks een lagere snelheid echt fakking competitief!

Luco

Bericht door Luco » 08 mei 2010, 10:59

Team Wimedo, zo ben ik begonnen, erg leuk.
Deed toen mee met een alpine v6 gt turbo

speakerboxin

Bericht door speakerboxin » 08 mei 2010, 11:07

Tijdens de licentie curses waren die slalom-races erg cool. Met een slecht lopende boxer, semi slicks en interieur vierde van de 60 man en iets minder dan een seconde achter rally talen Kevin Abring.

RJay

Bericht door RJay » 08 mei 2010, 12:13

Da's niet gek, kon weinig klaarmaken tijdens de slalomproeven omdat die op droog waren tijdens mijn cursus....

Cursusauto: bmw E30 316 (niet i) met een volledig verragd onderstel.

Plaats reactie