24-05 Time Attack (DAF) Assen
- Tinus_TDI
24-05 Time Attack (DAF) Assen
De tweede ronde van Time Attack zal plaatsvinden op 24-05 tijdens het 15e DAF in Assen
http://timeattack.nl/nl/home/show/415
Doen er nog meer DF-ers mee op Assen?
http://timeattack.nl/nl/home/show/415
Doen er nog meer DF-ers mee op Assen?
-
- Auto: M3P, 130i
Re: 24-05 Time Attack (DAF) Assen
Wordt er weer met trucks gereden op Assen? 8) 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Helemaal vergeten in te schrijven.. net Brain even een mailtje gestuurd.
- GTRene
nope, ik niet, ik rijd niet graag tegen de klok
dan zou ik er meer een auto voor moeten hebben die meer aangepast is.
met de Hartge ga ik toch niet op de limiet, vind ik zonde...en dus kan ik daar beter "recreatief" mee rondjes rijden als bv bij een DF dag of NS dag
minder stress

dan zou ik er meer een auto voor moeten hebben die meer aangepast is.
met de Hartge ga ik toch niet op de limiet, vind ik zonde...en dus kan ik daar beter "recreatief" mee rondjes rijden als bv bij een DF dag of NS dag

minder stress

- Evert Thomas
Ik heb me uiteraard ook weer ingesc hreven met de S2
- Tinus_TDI
Ging lekker volgens mij maandag Evert. Heb je nog een paar keer zien rijden (blauwe Seat Ibiza).
- Evert Thomas
Ja het was een erg nuttige dag. Begonnen met een tijd van 2.16 en gedurende dag veel gestoeit met de afstelling van de auto en de tijd terug weten te brengen tot uiteindelijk 2.07.8. De auto heeft erg veel last van onderstuur, we zijn er wel in geslaagd om gedurende de dag wat meer overstuur de creeren, maar eigenlijk nog te weinig grip. Belangrijkste verbetering zal zijn de wielen meer camber te geven, hij staat nu op 1,5 graad rondom en dit zal gaan naar 3,5graag voor en 2,0graad achter.Tinus_TDI schreef:Ging lekker volgens mij maandag Evert. Heb je nog een paar keer zien rijden (blauwe Seat Ibiza).
Als het wat beter weer is en de nieuwe camber afstelling daadwerkelijk meer grip oplevert dan schat ik zo in dat een 2.06 laag er in moet zitten. Voor de tweede deelname aan een time attack event zou ik hier super tevreden mee zijn.
Jullie waren volgens mij met een tweetal Seats als ik me niet vergis. De Seat met de donkere motorkap heb ik een keer voorbij zien komen, ging best hard volgens mij.
- Tinus_TDI
Evert, wij reden met één Seat (R32 Blauw met donker dak en klep).
Op het rechte stuk reed de S2 behoorlijk hard, ik kwam er niet makkelijk omheen.
Op het rechte stuk reed de S2 behoorlijk hard, ik kwam er niet makkelijk omheen.
- Evert Thomas
Zeker hij doet wel aardig door, hoeveel vermogen hij heeft weet ik niet, ik schat een goede 300pk. Om echt te kunnen profiteren van de 4 wiel aandrijving zal er nog wat vermogen bij moeten, maar dat zal wel goed komen als straks het raceblok weer klaar is. Tot die tijd rustig verder ontwikkelen met de wegligging.Tinus_TDI schreef:Evert, wij reden met één Seat (R32 Blauw met donker dak en klep).
- Tinus_TDI
Mailtje gehad van Brian, ik mag meerijden met de TDI in de Pro-street. Startnummer 59.
- Evert Thomas
Dan rij ik achter je aan met startnummer 60 hahaTinus_TDI schreef:Mailtje gehad van Brian, ik mag meerijden met de TDI in de Pro-street. Startnummer 59.
- Vdub
Als we het een beetje uitkienen dan rijdt ik niet in de rook
heb nr 51
Van de week nog ff hard werken om de pk's klaar te maken.. itt de meesten heeft die van mij er niet meer dan origineel..

Van de week nog ff hard werken om de pk's klaar te maken.. itt de meesten heeft die van mij er niet meer dan origineel..
- Evert Thomas
Daar heb je helemaal gelijk in. Je zou dan eigenlijk in een non-modified klasse moeten.Vdub schreef:Als we het een beetje uitkienen dan rijdt ik niet in de rookheb nr 51
- Vdub
ach.. ik vermaak me wel.. iig hebben ze geen verwachtingen waaraan ik moet voldoen itt 300pk diesels etc
- Evert Thomas
Dat is waar, als we maar lol hebben met z'n allen.Vdub schreef:ach.. ik vermaak me wel.. iig hebben ze geen verwachtingen waaraan ik moet voldoen itt 300pk diesels etc
- Hans R
Net een mailtje van Brian, ik mag meedoen met de Golf R en niet met de Lotus op het duitse autosportfestival, maar ik heb toch besloten om niet mee te doen.. De Lotus blijft mijn racer en de Golf mijn daily en laat ik deze nu maar heel houden
Dus veel plezier mannen!

Dus veel plezier mannen!

- Vdub
Zolang het geen Lotus Omega is mag je ook niet meedoen de de Duitse TA
en doe met de Golf maar niet mee, de kans dat je vooraan rijdt is nogal groot met zon uitgebalanceerde auto

- Hans R
Golfje zal best meekomen maar dan wel met semi's en die heb ik niet..
Voor het mooie is die ook te zwaar, ik kan wel de achterbank en reservewiel etc eruit halen maarja..
Ik wil alleen nog maar met de lotus het circuit op, veel leuker! 8)

Voor het mooie is die ook te zwaar, ik kan wel de achterbank en reservewiel etc eruit halen maarja..
Ik wil alleen nog maar met de lotus het circuit op, veel leuker! 8)
- Tinus_TDI
Jammer Hans, had de Golf graag willen zien !!
- Tinus_TDI
Vdub schreef:ach.. ik vermaak me wel.. iig hebben ze geen verwachtingen waaraan ik moet voldoen itt 300pk diesels etc
Voor wie moet ik aan welke verwachtingen voldoen?
Ik moet maar één ding voor mijzelf, en dat is een hoop lol en plezier hebben op Assen maandag
- Vdub
@Martijn
Jij moet aan de verwachtingen van het publiek voldoen, je bent nl ooit eens als 1e geeindigd en "men" weet wie in welke auto rijdt.. stel JD zou (weer) mee rijden dan gaan ze ervanuit dat hij in de top3 rijdt.
Jij moet aan de verwachtingen van het publiek voldoen, je bent nl ooit eens als 1e geeindigd en "men" weet wie in welke auto rijdt.. stel JD zou (weer) mee rijden dan gaan ze ervanuit dat hij in de top3 rijdt.
- Evert Thomas
Mensen zullen zeker verwachtingen hebben, waar je aan moet voldoen bepaal jezelf natuurlijk.
- Turbo johan
Mee eens.
Wij doen mee met 1 doel en dat is onze eigen tijd verbeteren.
We proberen om elke keer weer wat sneller te zijn als de vorige time attack.
Dit word volgens mij de 7e time attack die wij met een diesel rijden en elke keer dat we mee deden reden we weer een seconden of 3 van onze tijd af.
Zulke grote stappen zullen we nu niet meer maken, maar we blijven vooruit gaan.
Wat is de snelste tijd die je tot nu toe met de V8 gereden hebt of Assen Mathijs?
Dus geen stress en lekker rijden en dan zie je wel waar het eindigd
Johan
Wij doen mee met 1 doel en dat is onze eigen tijd verbeteren.
We proberen om elke keer weer wat sneller te zijn als de vorige time attack.
Dit word volgens mij de 7e time attack die wij met een diesel rijden en elke keer dat we mee deden reden we weer een seconden of 3 van onze tijd af.
Zulke grote stappen zullen we nu niet meer maken, maar we blijven vooruit gaan.
Wat is de snelste tijd die je tot nu toe met de V8 gereden hebt of Assen Mathijs?
Dus geen stress en lekker rijden en dan zie je wel waar het eindigd

Johan
- Tinus_TDI
Gisteren een snelste tjd gereden van 02:03,0 met de TDI op Assen.
Had gehoop sneller te kunnen rijden dan op Zandvoort i.v.m. een aantal aanpassingen die we hebben gedaan.
Op Zandvoort was de snelste tijd 02:02,6. Al was dit wel op slicks, op Assen reden wij in de Pro-Street klassen en hierdoor moetsen wij op semi-slicks rijden.
Ik heb gisteren de beelden bekeken die ik gemaakt heb met de Go-Pro. Ziet er wel erg gaaf uit
Zal ze proberen z.s.m. te posten.
De tijd van 02:03 was gisteren goed voor een tweede plaats algemeen. Andre Botter reed met zijn 400pk sterke Kadett GSI naar de eerste plaats.
Had gehoop sneller te kunnen rijden dan op Zandvoort i.v.m. een aantal aanpassingen die we hebben gedaan.
Op Zandvoort was de snelste tijd 02:02,6. Al was dit wel op slicks, op Assen reden wij in de Pro-Street klassen en hierdoor moetsen wij op semi-slicks rijden.
Ik heb gisteren de beelden bekeken die ik gemaakt heb met de Go-Pro. Ziet er wel erg gaaf uit

Zal ze proberen z.s.m. te posten.
De tijd van 02:03 was gisteren goed voor een tweede plaats algemeen. Andre Botter reed met zijn 400pk sterke Kadett GSI naar de eerste plaats.
- GTRene
gefeliciteerd