Toen gebeurde er iets leuks......
Ik Tommy bellen met de vraag of hij 2 extra plaatsen in zn auto had....want we hebben bezoek @ de auto...huh wat?????
Allereerst was Ruben erg verbaas...huh duifjes.com ook hier hahhahha he Ruben.,...
Maar goed....er waren alleraardigste studentes naar mij toe gegaan met de vraag of we naar Duitsland gingen....ik zeg iets youre lucky day! dat gaan we idd. Kortom....Luuk uit de auto van Tommy gejaagd en samen met de hertjes op de achterbank naar de Ring gereden.....
Ze moesten overigens naar Trier...bleven daar eten en slapen....duifjes zal duifjes niet zijn met de vraag...oh...gezellig we komen wel langs doe je 06-nr maar ff....en direct gekregen
Alleen tsja......dat de rest van de groep Tommy, Joy, Ruben, Luuk en Patrick zulke watjes zijn....anders waren we zeker nu aan het stappen @ Trier.....helaas stond mn auto @ Venlo dus heen en weer rijden niet echt zin in....
Oja...Ruben vroeg vanochtend heb je echt altijd een tas bij je met kleren...JA Ruben want je weet nooit waar je dag eindigt .... hij snapt nu als geen ander waarom hahahhahahha..
Overigens als ik wel alleen was gegaan had het TRIO @ TRIER kunnen zijn
Tsja...waarom overkomt Duifjes dit toch weer
Oja...Pix or it didn't happend natuurlijk
Hier komen Mara *( rechts ) en Ilse *(links) Ilse is de mooiste met Mara de geilste en Uber leuke knaken!