(CS en CSL mogen uiteraard ook)
zwaai ff met een fototje erbij

02/2002 Titan Silber
Dank. Zie ook draadje fotografie, pagina 122 (http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... start=3025). Staan er nog een paar van dezelfde sessie...thomas_r schreef:Prachtige foto Markk... Laat maar weer eens zien dat dit de mooiste BMW van deze eeuw is!
Van de tijd dat MN nog geen foto's kon maken?Rico schreef:ex
Tim R schreef:misschien ook ervaringen die jullie kunnen delen met dagelijks gebruik?
dankje erikErik K. schreef:Ziet er goed uit Alex
Bedankt voor deze reactie, mooie overweging.Mijn ervaring; SUPER als daily.............
- woon-werk verkeer ( bij voorkeur geen snelweg) is top(snelweg en hard rijden te veel lawaai,das het enige nadeel wat ik van deze kar kan bedenken)
- benzine verbruik gewoon goed voor een dergelijke kar (de E92 is daarbij vergeken een Korsakov patiënt )
- Koppeling en schakelwegen met de pook veel en veel beter dan de E92 (een lekkere zware koppeling met een duidelijk aangrijpings punt dus, en schakelwegen met de pook die veel korter en dichter op elkaar zitten....................heerlijk, de E92 is een mietje wat dat betreft, vaagheid troef, ben ik nu hetero of homo?? de E92 zit er tussen in denk ik )
- Fantastisch xenon licht (wederom beter, lees; meer helder en scherper) dan de E92 ( waarbij ik moet aangeven dat op mijn E46 M3 geen Bi Xenon zat, maar oh wat goed)
- De E46 M3 vond ik altijd een kar die je met het volle verstand, met een goede concentratie en ook met "gevoel" moet rijden........................dan is het een zeer "belonende" auto om te rijden.
Anderzijds als je moe bent, niet geconcentreerd, afgeleid............kortom niet met auto rijden bezig.............dan krijg je de kous op de kop; lastig schakelen, met allerlei "klunk" geluiden........allemaal te voorkomen als je het doet zoals het moet.
Paar andere kleine punten;
- je kan de pech hebben dat je een olie zuipert hebt ( helaas had ik er zo eentje)
- je kan de pech hebben van een krakend diff (helaas had ik er zo eentje)
Heb ik spijt van die kar..............................never nooit niet........................
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten