Helaas. Dan kun je lang wachten. Ben zo ziek als een hond dus veel pit zit er niet in. En dat Hielke met ziel en zaligheid op Andre's rug meerijdt nu die ineens P-fan is valt geheel binnen de lijn der verwachtingen.Eric H schreef:Ik styel me Steve nu voor, met de stoom uit de oren, driftig rammend op zijn toetsenbord![]()
Leuk verloop van het topic, ik blijf het even volgen.....
Feit blijft wel dat 996 GT3 (qua leeftijd concurrent) niet aanhaakt bij een CSL, zeker niet op nat, en dat ze met de 997 pas een antwoord hadden. Of tussen die 100 stuks die er met Scuderia stonden toendertijd zat geen enkele Hielke-niveau rijder natuurlijk, dat kan ook. FFS een 996 GT3 is zo'n hoer om hard te rijden dat je er zelfs met de Alfa op de RIng een spelletje mee kunt doen, terwijl een CSL uiteindelijk WEL wegloopt. Leuke auto hoor, alleen je zou Walter erbij moeten krijgen.
Ben benieuwd naar wat BMW nu neerzet, ik denk dat er heel wat moet gebeuren willen die jongens uit Garching zich voor paal laten zetten. Twee jaar gelden liep zelfs Andre nog luidkeels te miepen dat een CSL niks was, dat heeft hij ook ingeslikt. Alleen begint een CSL puur op vermogen inmiddels achterhaald te worden. Qua bochtenwerk gaat het prima, maar als je ziet met wat voor tempo een 997 GT# of een GTR ff Kesselchen omhoog rammelt dan heeft de tijd niet stil gestaan. Dat mag ook, het is een opgedirkt vertegenwoordigers platform dat in basis 12 jaar geleden op de markt kwam. Als de opvolger de concurrentie half zolang aankan is missie geslaagd. Zeker gezien de lifespan van een bijzondere elfer ook steeds korter wordt, en er qua restwaardes ook geen verschil is. En maar zeuren dat een CSL te duur was.....