Maargoed, eerst begonnen met het rommelen aan motors. Op mijn 18de mijn rijbewijs gehaald en daar eerst wat plezier aan beleefd. Nu ruim een jaar geleden was het ook eens tijd om mijn autorijbewijs te halen, en gelijk maar mijn eerste auto gekocht. Was altijd al iets wat ik graag wilde en toen was het zover. Op de motor was het al duidelijk dat rustig rijden niet aan mij besteed was dus ik heb een Citroen BX 1.9 GTi gekocht

Nadat ik mijn Citroen BX GTi redelijk had opgeknapt en wat motorspullen had opgeruimd kocht ik afgelopen zomer per ongeluk een Alfa Romeo Alfetta erbij. Met heeel veel werk eraan. De BX begon alleen ook weer kuren te vertonen maar door snel te reageren kwam ik in het bezit van een in elkaar gereden 16v. Afgelopen maanden druk geweest om mijn BX weer helemaal top te maken, ook omdat ik mij inmiddels had ingeschreven voor de circuitdag en de Alfetta nooit op tijd klaar zou zijn. Deze is nu technisch bijna helemaal klaar, slicks worden dinsdag om gelegd en het is nu alleen nog de puntjes op de i. Gisteravond eerste testrondje en de BX ligt nu verbazingwekkend strak op de weg.
Als de BX helemaal kaar is is de Fetta weer aan de beurt, moet nog flink oefenen met plaatwerken want dat valt nog vies tegen.
Dat was het wel zo'n beetje, denk dat ik net als de rest hier bezeten ben door auto's en vooral de snelheden die ermee te halen zijn