Mijn naam is Dennis
Ik woon in een gat in Limburg ik ben 17 jaar en heb reeds 1 jaar en 8 maanden een relatie.
Hobby's zijn autorijden (niet in auto's van school want dat zijn soepbakken), vissen, sleutelen, reviseren, bier drinken, auto's spotten en mijn vriendin verwennen

Ik ben op dit forum geraakt via een vriend van mij.
Ik wil gewoon lekker meepraten over auto's en gezellig kletsen.
Helaas ben ik zelf nog maar 17 jaar en nog niet echt een geschiedenis in auto's.
Ik heb zelf een 86'er MR2 (foto's komen nog) gehad maar na hem opgeknapt te hebben (en er uiteraard een aantal rondjes in gereden te hebben) heb ik hem weer verkocht. Met winst uiteraard. Nu heb ik iets simpels namelijk een Astra 1.6 van 95. Wachtend tot ik mijn rijbewijs heb staat hij maar voor de deur. Heb er wel nog plannen mee: GSi blok, ITB's, ophanging etc.
Mijn dromen in auto's zijn heel er groot en veeleisend, zo wil ik later een:
64'er Mustang, Ford Mondeo ST220 03' (omdat mijn vriendin die wil), BMW 3.0 E30, Lancia Delta Integrale 92', Porsche GT3 08' (keep on dreaming), Subaru Impreza WRX '98, Toyota Supra 95', Toyota MR2 86', Honda NSX 98'.
En die lijst is nog een heel stuk langer maar als dit nog niet genoeg is!
Ik mag blij zijn als ik 2 van de bovenstaande auto's ooit mag bezitten.
Maar nu nog wachten tot ik mag lessen. Tot die tijd ga ik jullie vervelen met mijn commentaar en gepraat :twisted:
Als je nog iets wil weten dan hoor ik het graag!
Groeten,
Dennis