Een man of 20 (en een vrouw of 1) die zich nu en in de toekomst inzetten voor de site waren aanwezig en hebben gelijk mooi een E60 M5 en 147GTA kunnen testen, waarvan het beste verslag binnenkort op de frontpage komt te staan.
Rico en ik hebben ook een gesprek met een (goede) advocaat gehad, die zijn expertise voor Driving Fun en de DF'ers in zal gaan zetten. Dit duurt nog wel enkele weken of misschien een maand om op te zetten, maar daarna zal dit ook in de frontpage geïntegreerd worden.
Iedereen krijgt wel eens een onzinboete, is het niet eens met de gang van zaken bij een bekeuring of in een erger geval wordt je rijbewijs of auto ingevorderd. Zodra wij onze afspraken rond krijgen, zal het voor DF'ers in deze gevallen mogelijk zijn om zich kostenloos te laten bijstaan door een gerenommeerd advocaat.
De trackdays gaan uiteraard gewoon door, maar worden in de toekomst anders van opzet; het (verre) einddoel is dat deelname aan trackdays gratis wordt. Of we dat gaan halen is de vraag, hoe we dat denken te bereiken is ons geheimpje nog even, maar deelname zal in ieder geval goedkoper worden.
Ook zijn we druk bezig met een Business Club om ondernemers de mogelijkheid te bieden om met elkaar in contact te komen. Deelname hieraan is de eerste drie maanden sowieso gratis.
Om deze (en andere) zaken mogelijk te maken, zullen er in de nabije toekomst reclamebanners en advertorials op de site komen te staan. En in de iets verdere toekomst zullen er ook webshops op DF verschijnen waarin voor DF'ers interessante producten tegen interessante prijzen aangeboden zullen worden.
Op dit moment wordt hier door Rico en mij, maar ook door 20 andere mensen zeer veel tijd in gestoken, nog afgezien van de forse financiële investeringen. Dat verandering weerstand oproept is logisch en zal ook altijd zo blijven.
Maar ik heb geen zin om alle mooie plannen die we hebben, waar nu al heel veel bloed, zweet en tranen in zit en waar iedereen in de toekomst zijn voordeel van kan doen bij voorbaat af te laten schieten door een paar schreeuwers die geen flauw idee hebben waar we precies mee bezig zijn.
DF is voor niemand een verplichting, zeker niet voor mensen die zich aan de eigenaren van de site storen. En als je enige inbreng hier klagen, zuigen en zeuren is wil ik iemand ook met alle liefde wel een handje helpen zodat hij zich niet meer hoeft te ergeren.