Geachte heer/mevrouw
Ik zag uw auto op internet en de prijs leek me interessant, Vriendelijk verzoek ik om contact op te nemen, wij kopen direct
Na aanmelding en verkoop ontvangt u RDW vrijwaring en contant geld.
Wij weten wat uw auto waard is (we werken volgens de BOVAG koerslijst), Auto aanmelden voor verkoop xxx-xxxxxxx
met vriendelijke groet
Autoinkoop Punt
Geopend van 08.30-21 uur
zaterdag van 10 tot 15 uur
NB ALLE TELEFOONKOSTEN WORDEN VERGOED BIJ VERKOOP VAN DE AUTO
(rare?) reactie op marktplaatsadvertentie
- RobS
(rare?) reactie op marktplaatsadvertentie
Mijn Audi A4 staat alweer een tijdje te koop op Marktplaats, al enkele reacties op gehad, waaronder deze, enkele minuten geleden:
-
Metchu
Re: (rare?) reactie op marktplaatsadvertentie
Als ze zo graag willen kopen bellen ze zelf maar
Ze kunnen wel de moeite nemen om te mailen, maar bellen kunnen ze niet? Of heb jij je tel nummer er niet bij staan??
- RobS
Nee, heb er geen nummer bij staan inderdaad, heb het al uitgezocht, als je dat 030 nummer belt krijg je te horen dat je een 0900 nummer moet bellen, daar moet je een berg gegevens over je auto achterlaten à €€ per minuut. Oplichters dus.
-
Metchu
najah, het kan ook zoiets zijn als dit: www.ikwilvanmijnautoaf.nl dus dat ze het aanbieden aan dealers... maar ik zou als het me geld gaat kosten er idd geen moeite voor nemen!
- Martin van der Zwaard
Ik heb dat ook gehad met de Touring.
Kreeg steeds mail van een gozer en dan moest ik de servicedesk bellen. Was een 0900-nummer en alleen Engelstalig. Iedere keer als ie een mail stuurde, reageerde ik met "bel mij maar op" maar dat is nooit gedaan. Heb weinig vertrouwen in dit soort zaken.
Als ze echt interesse hebben moeten ze maar bellen.
Kreeg steeds mail van een gozer en dan moest ik de servicedesk bellen. Was een 0900-nummer en alleen Engelstalig. Iedere keer als ie een mail stuurde, reageerde ik met "bel mij maar op" maar dat is nooit gedaan. Heb weinig vertrouwen in dit soort zaken.
Als ze echt interesse hebben moeten ze maar bellen.
-
Metchu
- Macboy
Als mensen hierover nog twijfelen snap ik de winsten van de DSB bank ook opeens ...
- Stéphane
Precies.Macboy schreef:Als mensen hierover nog twijfelen snap ik de winsten van de DSB bank ook opeens ...