Piep in DVR van UPC

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Edwin de Haas

Piep in DVR van UPC

Bericht door Edwin de Haas » 18 mar 2010, 20:58

Sinds vorige week zondag heb ik digitale tv van UPC met hd dvr.

Leuk speelgoed, je neemt vaker iets op. Alleen van af het begin zit er een piep in, alsof er een vinnetje niet lekker draait of dat je de schijf hoort draaien. Erg irritant.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Heb gisteravond UPC gebeld, ook omdat ik een aantal zenders niet doorkrijg maar daar zou tie een pakketje voor doorstralen :?: Het piepje kwam h'm niet bekend voor.

Stéphane

Re: Piep in DVR van UPC

Bericht door Stéphane » 18 mar 2010, 23:31

Piep ken ik niet maar ik vind wel dat dat ding veel geluid maakt. En dat vind ik irritant.

Hielke

Bericht door Hielke » 19 mar 2010, 14:03

Stéphane schreef:Piep ken ik niet maar ik vind wel dat dat ding veel geluid maakt. En dat vind ik irritant.
Same here. Een continue dreunend geluid van een vibrerende harddisk. Zeer irritant. Moet er maar eens een matje of kleedje onder leggen.

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 19 mar 2010, 14:50

Idem hier. Lijkt hem te zitten in de HD die aan het draaien gaat. Boven op de slkamer een UPC-ding zonder HD en die heeft het niet.

Na aanschaf van wat Onkyo-spul moest hij noodgedwongen ahter het kastdeurtje waardoor ik hem nog maar nauwelijks hoor. IR-verlenger eraan en klaar :)

Stéphane

Bericht door Stéphane » 19 mar 2010, 15:22

Paskal Morriën schreef:Idem hier. Lijkt hem te zitten in de HD die aan het draaien gaat. Boven op de slkamer een UPC-ding zonder HD en die heeft het niet.

Na aanschaf van wat Onkyo-spul moest hij noodgedwongen ahter het kastdeurtje waardoor ik hem nog maar nauwelijks hoor. IR-verlenger eraan en klaar :)
Dat laatste ga ik ook doen als mijn nieuwe kast binnen is. Alles, dus ook de TV normaal gesproken, is dan uit het zicht. Alle ABs ook in één unit. Met een Logitech remote kun je dat allemaal regelen.

Helemaal prima :thumbup:

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 20 mar 2010, 08:28

Oke, dus er hebben meer mensen last van :?

Hebben jullie contact genomen met UPC? Want ik zou h'm graag eens willen ruilen met een ander exemplaar.

Gisteravond ook, kreeg het idee, dat ik een gehoortest onderging :wtf: zo'n piep kwam eruit.

Plaats reactie