DBS vs Supersports vs 599 HGTE
- FreudeamFahren
DBS vs Supersports vs 599 HGTE
*klik* Harris op een kletsnat Bruntingthorpe
The Chimp gaat weer lekker los. Hij kan de trianing gebruiken, nu hij met Röhrl als teammaatje de 24 uur van Nürburg gaat rijden, maar da's een ander verhaal voor een ander draadje. Vergeet vooral deel twee niet mee te pakken.
The Chimp gaat weer lekker los. Hij kan de trianing gebruiken, nu hij met Röhrl als teammaatje de 24 uur van Nürburg gaat rijden, maar da's een ander verhaal voor een ander draadje. Vergeet vooral deel twee niet mee te pakken.
- Joy
Re: DBS vs Supersports vs 599 HGTE
Heerlijk slomo-shot van een driftende Aston.
Erg fijne auto lijkt mij. Bentley doet me weinig. De Ferrari lijkt mij wat meer edge te hebben, misschien leuker als je er echt voor gaat zitten. De rest van de tijd zal de Aston het beter doen.

- Tristan
Kan uit eigen ervaring vertellen dat de DBS echt geweldig rijdt. Auto stuurt scherper dan je zou verwachten. Motor is idd meer koppelblok dan pure toerenjanker maar de sound die eruit komt, kippenvel! Oja, de keramische remmen zijn erg goed te doseren, ook als ze erg koud zijn.
599 HGTE is ook erg gaaf, alleen die gele kleur
599 HGTE is ook erg gaaf, alleen die gele kleur

-
Mooi 8)
Filmpje rechts met Delecour in de GT3 is ook gaaf
Filmpje rechts met Delecour in de GT3 is ook gaaf

-
Geen haar op mijn hoofd die twijfelt bij de keuze die ik nu zou maken op basis van uitstraling, heritage, glamour, techniek en rijtesten, dat kan er maar een zijn, de Ferrari. God, wat zijn die andere auto's saai bovenstaande in ogenschouw genomen. De DBS in de juiste kleur is een plaatje, maar niets op dit moment geeft mij het gevoel dat het de auto voor mij zou zijn. De Bentley? Ach een Bentley, je weet het wel..
En geel? Een 599 mag je wat mij betreft in elke kleur voor de deur zetten, behalve roze
Die auto klopt gewoon.
En geel? Een 599 mag je wat mij betreft in elke kleur voor de deur zetten, behalve roze

- frankv
ha, en mijn favoriet van 5th gear, Johnny Smith zit ook ineens bij EVO! En een leuk item natuurlijk:
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... large.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... large.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
AM anytime.....................
-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1romo schreef:AM anytime.....................
Ferrari is ook prachtig in 'n normale kleur en 'technischer', maar die DBS is zo ongeveer 't mooiste te koop op 4 wielen, en tegenover de 599 een 'stakker'maar in the real world weer niet.
Flikker maar op met die Bentley, heeft me nooit wat gedaan, straigh performance in the wet vind ik wel 'knap' totdat je er 'n Ford RS200 naast zet.

- Downforce Hans
Ik vraag me af of bentley net zoals AM hun veel te dure contact sleutel ook bij volvo vandaan haalt.
Am mooie auto maar veel te duur voor wat je krijgt.
Een vriend van mij heeft een bentley en ik ben aardig onder de indruk geraakt van hoe die car rijdt en in elkaar zit.
Ik zou voor de Arie kiezen voor de fun,maar als je ff 1500 km high speed moet sturen doe mij de bentley maar......
Grtz,Hanz06
Am mooie auto maar veel te duur voor wat je krijgt.
Een vriend van mij heeft een bentley en ik ben aardig onder de indruk geraakt van hoe die car rijdt en in elkaar zit.
Ik zou voor de Arie kiezen voor de fun,maar als je ff 1500 km high speed moet sturen doe mij de bentley maar......
Grtz,Hanz06

- Knot
DBS... prachtwagen!
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
De Ferrari is duidelijk de meeste schreeuwerige van het stel, eigenlijk wat elke Ferrari in gezelschap is. De Bentley is bijzonder fraai en is een echte GT, uit ervaring weet ik ook dat het een bijzonder snelle rechtuitbrander is maar dat is het dan ook.
De DBS is denk ik de wagen met het meest complete pakket. Het blijven GT wagens dus de scherpte van de 599 is niet nodig in zo'n wagen. De rwd is wel weer heel fijn als je dan toch eens een bochtje door het zijruit wil kijken. Verder heeft de DBS een bijzonder luxueuze uitstraling en het geluid is, wat Tristan al zegt, fenomenaal!
De DBS is denk ik de wagen met het meest complete pakket. Het blijven GT wagens dus de scherpte van de 599 is niet nodig in zo'n wagen. De rwd is wel weer heel fijn als je dan toch eens een bochtje door het zijruit wil kijken. Verder heeft de DBS een bijzonder luxueuze uitstraling en het geluid is, wat Tristan al zegt, fenomenaal!