Deze beamer geeft nog steeds een heel erg mooi beeld en misschien is het iets voor het WK voetbal?
Ik wil er €500 voor hebben.
Goede informatie om te weten.Manfred schreef:Voor dit bedrag is er absoluut geen beter beeld te krijgen. Het is gewoon het totaal plaatje wat deze beamer gewoon goed maakt. Misschien zijn er wel beamers te vinden met een hogere resolutie voor onder de €1000 maar als daar dan een prutlens op zit of de beamer geeft zo vreselijk veel licht (voor pesentaties) dat er van natuurlijke kleuren niets over blijft. Ook is de scaler die erin zit van belang en dan heb je ook nog de build-quality. Veel van de goedkopere beamers gaan al vrij snel vlekken in het beeld vertonen (stof op de panels) en zoiets stoort geweldig bij film kijken.
Zomaar ff nieuwsgierig. Heb jij die dan ook in 2002 gekocht voor dat geld? Kan me niet voorstellen dat iemand dat uitgeeft aan iets wat een TV van 1000,-/1500,- ook kan. Maar misschien lul ik nu wel uit m'n nekManfred schreef: Deze beamer heeft in 2002 maar liefst €13.000 gekost!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast