Slalomrijden en vrijrijden circuit Enspijk

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Jgroen

Slalomrijden en vrijrijden circuit Enspijk

Bericht door Jgroen » 21 feb 2010, 18:29

Een auto vriend van mij organiseerd een slalom en vrijrijden dag in Enspijk, het inmiddels bekende drift circuit. Misschien ook wat voor hier.
Hieronder zijn bericht op het Rallye forum:

Ik heb het circuit op zaterdag 27 maart definitief gereserveerd! Het tarief is voor elke deelnemer 100 euro.
Het begint om 8.30u en eindigd om 17.00u. Aan het begin van het terrein is er een servicepark, waar er o.a wielen gewisseld kunnen worden en auto`s kunnen worden op-en afgeladen.
De dag begint met een briefing voor iedereen met gratis koffie of thee met iets lekkers. Er wordt in de ochtend geslalomd en voor wie niet meedoet met de slalom, is de andere helft van het circuit opengesteld om individiueel te rijden. De slalom wordt in competitieverband gereden, met officiële tijdsregistratie. Voor de 3 beste rijders, is er een trofee te winnen!! Het dragen van een helm is bij beide onderdelen verplicht!
Tussen 12.00u en 13.00u is er een verplichte pauze. Er is catering aanwezig waar je belegde broodjes, snacks en dranken kunt kopen tegen een geringe prijs.
Na de middagpauze, is er voor alle deelnemers vrijrijden en worden er 2 verschillende parcours uitgezet. Aan het eind van de dag is de prijsuitreiking. Het maximaal aantal auto`s is 25.
Dus vol is vol!!!

Voor wie zich in wil schrijven, staan hieronder de voorwaarden:
Iedere deelnemende auto moet 100 euro betalen.
Uiterlijk 19 maart 2010 moet het bedrag overgemaakt zijn op rek. no. 135050332 t.n.v P. v/den Boogert. Bij betaling je naam en auto(type) vermelden.

Het adres is: Boutensteinseweg 1 in Enspijk. Vanaf de afrit op de A2, staan er bordjes.

Ik hoop op een gezellige en sportieve dag!

Plaats reactie